خبرگزاری کار ایران

صدرنشینی دورتموند در شب صعود بایرن به رتبه سوم

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۰۱۳

در هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان، تیم‌های بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند.

به گزارش ایلنا، هفته سیزدهم بوندس‌لیگا آلمان، از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) با برگزاری چهار دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این دیدار‌ها بوروسیا دورتموند به لطف گل‌های دقیقه ۴۰ مارکو رویس (پنالتی) و دقیقه ۱+۹۰ پاکو آلکاسر، با نتیجه ۲ بر صفر از سد میهمان خود، فرایبورگ گذشت. شاگردان لوسین فاوره با این برد خانگی ۳۳ امتیازی شدند و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند.

در بازی همزمان دیگر بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی در خانه وردربرمن به پیروزی ۲ بر یک دست یافت. گنبری هر دو گل باواریایی‌ها در این بازی را در دقایق ۲۰ و ۵۰ به ثمر رساند و تنها گل وردربرمن را هم یویا اوساکا در دقیقه ۳۳ زد. همچنین نیکلاس مویساندر از برمن در دقیقه ۲+۹۰ از زمین بازی اخراج شد.

شاگردان نیکو کواچ که در سه بازی اخیر خود در رقابت‌های بوندس‌لیگا از کسب پیروزی باز مانده بودند، با این برد ۲۴ امتیازی شدند و به رده سوم صعود کردند.

در دو بازی دیگر هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

هانوفر صفر - هرتابرلین ۲

اشتوتگارت یک - آگزبورگ صفر

در ادامه این مسابقات از ساعت ۲۱ امشب، هوفنهایم پذیرای شالکه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز