خبرگزاری کار ایران

افشای راز جالب سرمربی انگلیس؛ ترس از ارتفاع دارم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۵۳

گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس بزرگترین ترسش را فاش کرد و به تیمش هشدار داد که اگر رفتار درستی نداشته باشند فرصت بازی در این تیم را از دست خواهند داد.

به گزارش ایلنا، ساوت گیت به قرار گرفتن در کانون توجه رسانه‌های انگلیسی عادت کرده بود اما در کنفرانس خبری جدید او، شرایط عجیبی به وجود آمد. بعد از چند ماه پرفشار که با صعود تیم ملی انگلیس به نیمه نهایی جام جهانی برای نخستین بار از سال 1990 همراه بود و با صعود این تیم به نیمه نهایی نخستین دوره لیگ ملت‌های اروپا خاتمه یافت، ساوت گیت حالا امیدوار است که فرصتی برای نفس کشیدن و استراحت داشته باشد.

با این حال باز هم او چنین فرصتی را به دست نیاورد و این بار گروهی از دانش‌آموزان یک مدرسه محلی در مرکز تمرینی سن جورج پارک انگلیس، دور و برش را احاطه کردند و او در جمع آنها خیلی‌ چیزها از جمله چیزی که بیش از همه می‌ترساندش را فاش کرد.

اتحادیه فوتبال انگلیس در کنار سرمربی تیم ملی این کشور یک مراسم برای معرفی کتابچه‌ای از اصول مربیگری ساوت گیت برگزار کرد و برای معرفی آن ساوت گیت در یک نشست خبری صمیمانه با حضور گروهی از بچه‌های مدرسه‌ای شرکت داشت. او در پاسخ به سوال یک پسربچه در مورد اینکه آیا او از چیزی می‌ترسد با خنده پاسخ داد: «خب من کمی ترس از ارتفاع دارم.»

 کنفرانس خبری سپس هیجان بیشتری پیدا کرد وقتی یکی دیگر از بچه مدرسه‌‌ای‌ها از او پرسید چطور بازیکنان بی‌انضباطش را مجازات می‌کند و سرمربی 48 ساله سه‌شیر جواب داد: «خب من فرصت بازی کردن را از آنها می‌گیرم.» سپس سوال دیگری از ساوت گیت پرسیده شد: چرا برای شما اینقدر مهم است که بازیکنان‌تان بدون ترس از شکست کارشان را انجام دهند؟

او گفت: «همه باید با تمام توان‌شان سعی و تلاش کنند و حتی اگر موفق نشوند ناراحت نباشند و از آن درس بگیرند که بعدا بتوانند اشتباهات‌شان را تصحیح کنند. ما با بازیکنان درباره داشتن شجاعت کافی برای انجام کارهای مختلف صحبت می‌کنیم. من به آنها می‌گویم وقتی می‌‌خواهید کاری انجام دهیم ترس از اشتباه کردن نداشته باشید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز