خبرگزاری کار ایران

خلعتبری: ما تیم برتر میدان بودیم / از بازی پدیده همه لذت بردند

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۲۸

بازیکن باتجربه تیم پدیده مشهد از نمایش هم تیمی‌هایش مقابل سپاهان اصفهان راضی است.

به گزارش ایلنا،‌ محمدرضا خلعتبری در پایان مسابقه برابر سپاهان اصفهان گفت: امروز  فکر میکنم سپاهان روی تک موقعیتی که روی شوت بود به گل رسید. شاید یکی دو تا موقعیت دیگر داشت که روی اشتباهات فردی بود و توانست ببرد.

او ادامه داد: در هر صورت خسته نباشید می گویم به بازیکنان خودمان که آنقدر خوب بازی کردند، نمی دانم مالکیت توپ 70-30 بود یا 60-40. همه جوره تیم ما تیم برتر زمین بود. تبریک می گویم به تیم سپاهان بابت این سه امتیازی که گرفتند، انشالله بتوانیم در بازی های بعدی موفق باشیم. از این اتفاقی که افتاد ناراحت بودیم اما از فوتبالمان لذت بردیم، به نظرم کسانی که فوتبال پدیده را دیدند لذت بردند چون بچه های ما واقعا فوتبال بازی کردند.

وی همچنین درباره عملکرد خوب پدیده در نیمه دوم هم اظهار داشت: ما نیمه اول هم سوار بازی بودیم، اما نیمه دوم فکر میکنم مالکیت تیم ما بیشتر بود. سپاهان رفت از تک گلش محافظت کند، متاسفانه در روزی که شایستگی این را داشتیم بازنده نباشیم، باختیم. از این اتفاق ناراحتیم اما سعی می کنیم در بازی های بعدی جبران کنیم.

او در پایان نیز گفت: آن هایی که امروز آمدند استادیوم یا از خانه دیدند، واقعا لذت بردند. برخلاف روند بازی گل خوردیم و سپاهان از تک گلش محافظت کرد. حق تیم ما باخت نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز