خبرگزاری کار ایران

از باشگاه درخواست کردیم زمین تمرین ما را عوض کند

دایی:‌ مصدومیت‌ها دست و بال ما را بسته؛‌ تساوی در بازی که برنده بودیم،‌ توهین به ماست!

کد خبر : ۶۹۷۵۱۲

سرمربی سایپا می‌گوید مشکلات مالی و زمین تمرین نامناسب از دلایل اصلی تساوی شاگردانش مقابل استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر است.

 

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری بعد از دیدار برابر سایپا گفت: نیمه اول را خوب و بهتر از استقلال خوزستان شروع کردیم و می‌توانستیم راحت‌تر و بهتر به رختکن برویم ولی در نیمه دوم استقلال خوزستان بهتر از ما کار کرد و متاسفانه دو مسابقه است در نیمه دوم نمایش خوبی نداریم.

او ادامه داد:‌ در همین بد بازی کردن می‌توانستیم گل دوم را بزنیم که اگر این اتفاق می‌افتاد گل سوم را هم به ثمر می‌رساندیم ولی وقتی از دو قدمی دروازه توپ را نمی‌زنیم. ضربه ایستگاهی که باور نمی‌کنم و در شوک هستم چطور آن گل را خوردیم. استقلال خوزستان در نیمه دوم از ما بهتر بود و متاسفانه نتوانستیم در خانه خودمان این تیم را شکست دهیم؛ همین مسئله موجب بیشتر شدن فاصله ما از صدر جدول شد؛ باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

دایی افزود:‌ هفته بعد بازی سختی در جام حذفی برابر صنعت نفت در آبادان داریم که اهمیت زیادی برای ما دارد؛ ان‌شاالله سعی داریم کمبودها را جبران کنیم؛ تیم ما در روال بدی قرار دارد و هر کاری کردیم، تا حدودی توانستیم تغییراتی ایجاد کنیم؛ متاسفانه مصدومیت‌ها دست و بال ما را بسته است؛ این زمین خراب پدر ما را درآورده و نمی‌توانیم روی زمین کار کنیم. از باشگاه خواستیم زمین تمرین و زمین بازی ما را عوض کند؛ این مسائل موجب می‌شود یک نیمه را برابر استقلال خوزستان از دست دهیم.

سرمربی سایپا اظهار داشت:‌ امروز روی نیمکت غیر از آقای مهرداد کفشگری، همه بازیکنان زیر 23 و زیر 21 سال سن داشتند؛ توانایی ما همین است؛ باشگاه ما همین است و باید با همین شرایط ادامه دهیم؛ بازی سختی در آبادان داریم و سعی داریم از این مشکلات خارج شویم و با این شرایط کنار بیاییم؛ حتما در نیم‌فصل سه، چهار بازیکن خوب می‌خواهیم تا نقاط ضعف را پوشش داده و بهتر شویم.

دایی درخصوص مشکلات مالی تیمش گفت:‌ نه تنها در تیم‌های صنعتی، بلکه در بین باشگاه‌های لیگ برتری نیز جزو دو، سه تیم پایین جدول از نظر مالی هستیم؛ سال قبل تلاش زیادی کردیم و مدیر عامل قبلی کارخانه به ما وعده داد زمین تمرین را درست می‌کند ولی به دلیل مشکلات این کار انجام نشد؛ قبول کردیم باید با این شرایط بسازیم؛ دنبال بهانه نیستم؛ ان‌شاالله به ما کمک شود تا بتوانیم دوباره نتیجه بگیریم. جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی برای ما دارد و باید شرایط را بهتر کنیم.

او ادامه داد:‌ بودجه‌ای که باشگاه برای ما در نظر گرفته، دست و بال ما را بسته و نتوانستیم بازیکنی بگیریم؛ با این حال نباید روند نتیجه‌گیری ما اینطور باشد که امروز برابر استقلال خوزستان مساوی کنیم؛ این یک توهین به ما است که در زمین خودمان در حالی که یک بر صفر جلو هستیم، در نیمه دوم همه چیز عکس شود. به دنبال نتیجه گرفتن هستیم؛ همین بچه ها توانایی بالایی دارند ولی خودشان را باور ندارند؛ اگر از دو قدمی توپ را میزدیم شرایط فرق می کرد؛ آن باور در تیم ما نیست که باید ما بازیکنان را به خودباوری برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز