خبرگزاری کار ایران

بیست و چهارمین دوره مسابقات ارتش‌های جهان ۲۰۱۸ - برزیل؛

کاظمی بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۴۲۲

محمد کاظمی تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان موفق شد با غلبه بر تمامی حریفان خود بر سکوی قهرمانی مسابقات ارتش‌های جهان بایستد و نشان طلا را از آن خود کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان 2018 در 8 وزن و دو گروه مردان و زنان از روز گذشته (پنجشنبه- 8 آذرماه) به میزبانی "ریو دو ژانیرو" برزیل آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 58- و 80- کیلوگرم گروه مردان پیگیری شد که محمد کاظمی در وزن 58- کیلوگرم و عرفان ناظمی در وزن 80- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.

محمد کاظمی نماینده وزن دومی کشورمان در نخستین دیدار به مصاف «کارلوس رودریگوئز» از اکوادور رفت و 20 بر صفر به برتری رسید؛ در ادامه موفق شد «باراک الراشدی» از کویت را 20 بر صفر شکست دهد، سپس رو در روی «الکسی رودنیک» از روسیه قرار گرفت و 17 و بر 6 به برتری رسیت تا به فینال راه پیدا کند.

تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم در فینال با «یوشوای لیانگ» چینی مبارزه کرد و 31 بر 26 پیروز شد و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و علی نعیمی و جلال چروکی به عنوان مربی می‌باشد. علی خلیلی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز