خبرگزاری کار ایران

پایان اولین المپیاد استعدادهای برتر کشور با قهرمانی تیم تهران

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۳۶۷

تیم تهران به عنوان قهرمانی اولین المپیاد استعدادهای برتر کشور دست یافت.

به گزارش ایلنا، اولین دوره المپیاد استعدادهاى برتر ورزش کشور در رشته فوتبال با شرکت برترین بازیکنان ٢٩ استان کشور و به همت و تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان تهران زیر نظر وزارت ورزش و جوانان استان تهران از روز یکشنبه ٤ آذر همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) آغاز گردید.

در این دوره از مسابقات، استان تهران افتخار میزبانى اولین دوره المپیاد استعدادهاى برتر را بر عهده داشت. مجموعه عصر انقلاب شهریار با بهره مندى از بهترین امکانات رفاهى و ورزشى میزبان بیش از ٦٠٠ نفر شامل تیم هاى شرکت کننده، استعدادیابان برتر کشور، داوران و عوامل اجرایی برگزارى این دوره از مسابقات بود.

مسابقات به صورت گروهى و حذفى برگزار گردید و تیم هاى شرکت کننده در دو روز ابتدایى و در دور اول مسابقات پس از رقابت در گروه هاى ٧ گانه به مرحله یک هشتم نهایى صعود کردند. استان تهران نیز با شرکت دو تیم با عنوان "تیم منتخب تهران" و "تیم توابع تهران " در این مسابقات شرکت نمود که هر دو تیم تهرانى پس از صعود از گروه هاى مقدماتى و غلبه بر تیم هاى قدرتمندى همچون فارس، قم، اردبیل، اصفهان، همدان، یزد، لرستان، قزوین، استان مرکزى و آذربایجان غربى و با گذر از مراحل حذفى یک هشتم نهایى و یک چهارم نهایى در دیدار نیمه نهایى مسابقات در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

پس از کسب نتایج قابل قبول و بازى هاى شایسته تیم توابع تهران در دیدار رده بندى با نتیجه مقتدرانه ٢-٠ موفق به شکست تیم استان البرز گردید و تیم تهران نیز در یک بازى روان و تماشاگر پسند در دیدار پایانى با نتیجه ٣-٠ و با اقتدار کامل موفق به کسب مدال طلاى مسابقات و جام قهرمانى اولین المپیاد استعدادهاى برتر ورزش استان تهران گردید. تیم تهران ضمن کسب قهرمانى مسابقات تنها با یک گل خورده و کسب نتایج پرگل یکى از برترین خط دفاعى ها و از هجومى ترین تیم هاى مسابقات بود.

ازنکات قابل اشاره این مسابقات که با تعامل هیئت فوتبال استان تهران و صدا و سیماى ج.ا.ایران میسر گردید مى توان به پخش زنده مسابقه رده بندى و فینال از شبکه امید نام برد که در ایجاد انگیزه و امید در بازیکنان پایه فوتبال تاثیر بسزایى داشت.

مراسم باشکوه اختتامیه و اهداى جوایز المپیاد با حضور دکتر شیرازى رئیس هیئت فوتبال استان تهران، روساى هیئت هاى فوتبال استان تهران و بازیکنان و پیشکسوتان ارزشمند فوتبال ایران، محمد انصارى، ابراهیم شکورى، ابراهیم صادقى و همچنین دکتر نیما نکیسا مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال برگزار گردید تا این المپیاد با موفقیت و پس از ٥ روز در روز پنجشنبه مورخ ٨ آذر به کار خود پایان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز