خبرگزاری کار ایران

فتحی: با هماهنگی شفر در نیم فصل کادرفنی را تقویت می‌کنیم / گومز 10 روز فرصت دارد به دادگاه عالی ورزش شکایت کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۳۴۶

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران می‌گوید در نیم فصل کادرفنی تقویت می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی بعد از پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در اظهاراتی که با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما داشت، به سوالات مختلفی پاسخ داد.

صحبت اولیه:

ابتدا و پیش از هرچیز پیروزی قاطع مقابل صنعت نفت آبادان را تبریک می‌گویم.

 یازالده گومز:

در دعوتنامه این بازیکن مبلغ، تاریخ و آپشن‌های قراردادش ذکر شده بود که فیفا این گونه دعوتنامه‌ها را پیش قرارداد تلقی می‌کند و اغلب به سود بازیکن رای می‌دهد اما با کمک وکلای برجسته و همکارانمان در باشگاه استقلال به خصوص معاونت ورزشی باشگاه، این پرونده به سود استقلال به پایان رسید و ۶۷۵ هزار دلار برای باشگاه استقلال حفظ شد. البته این بازیکن ۱۰ روز فرصت دارد که به دادگاه عالی ورزش شکایت کند که ان‌شاءالله با دفاعیات خوب ما در آن دادگاه هم پیروز خواهیم شد.

اضافه شدن دستیار:

در نیم‌فصل با هماهنگی کمیته فنی و شفر، کادر فنی استقلال را تقویت خواهیم کرد، هواداران مطمئن باشند که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا قدرتمندانه در میدان حاضر خواهیم شد. ما هنوز وارد مصادیق نشدیم و در هفته‌های آینده در مورد این مسئله صحبت خواهیم کرد.

لیست ورود و خروج:

سرمربی تیم هنوز درباره لیست خروجی و ورودی های تیم صحبتی انجام نداده است و پس از اعلام شفر ما در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز