خبرگزاری کار ایران

مارادونا – فینال جنجالی لیبرتادورس و رییس جمهور ماکری!

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۴۰

لغو بازی برگشت فینال لیبرتادورس بین ریور و بوکا بازتاب بسیار گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا داشت.

به گزارش ایلنا، هجوم هواداران ریور به اتوبوس حامل بازیکنان بوکا در بیرون ورزشگاه مونومنتال و سپس استفاده پلیس از گاز اشک‌آور باعث مصدومیت چهار بازیکن بوکا شد. در پی این اتفاقات، بازی ابتدا چند ساعت به تعویق افتاد و سپس به روز بعد موکول شد اگرچه زمزمه بسته شدن ورزشگاه مونومنتال و برگزاری بازی در ورزشگاهی دیگر نیز به صورت جدی شنیده می‌شد.

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و باشگاه بوکاجونیورز در واکنش به اتفاقات شنبه شب گذشته گفت: آنچه در کشور من این روزها اتفاق می‌افتد، تاثربرانگیز است. به هیچ‌کس احترام گذاشته نمی‌شود و همه‌‌جا بی‌نظمی است. در آرژانتین خیلی‌ها از رفتن به ورزشگاه‌های فوتبال وحشت دارند. من یک آرژانتینی وطن‌پرست هستم و ضد خشونت، ولی متاسفانه باید بگویم هر بلایی که سرمان می‌آید، حق‌مان است؛ چرا‌که اکثریت به ماکری به‌عنوان رییس‌جمهور رای دادیم، هرچند رای من به او نبود.

دیگو ادامه داد: امنیت در هیچ کجای آرژانتین وجود ندارد. همه‌جا سرقت و آدم‌ربایی اتفاق می‌افتد. بسیاری از مردم، شرایط معیشتی خوبی ندارند. همه اینها به خاطر آقای رییس‌جمهور است. او در تمام زندگی‌اش فردی ثروتمند بوده و از خانواده‌ای میلیونر می‌آید و اصلا مردم کوچه و بازار و قشر ضعیف را درک نمی‌کند. او مردم را با وعده تغییر فریب داد و حالا اوضاع بدتر از گذشته شده است. او بدترین رییس‌جمهور تاریخ آرژانتین است.

ماکری، رییس‌جمهور آرژانتین، زمانی رییس باشگاه بوکاجونیورز بود و سابقه اختلافات مارادونا با او به همان دوران بر‌می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز