خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته سیزدهم: حضور پررنگ سرخ‌های تهران و تبریز

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۱۴

در مجموع 5 بازیکن از تراکتورسازی و پرسپولیس در تیم منتخب هفته حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هم با برگزاری 8 دیدار در 3 روز به پایان رسید و تیم‌ها با نتایج مختلفی که کسب کردند در جدول تغییراتی به وجود آوردند.

در این میان مطابق معمول هر هفته برخی از بازیکنان با درخشش در تیم‌های خود توانستند نقش کلیدی در بازی ایفا کنند و تیمی منتخب از این نفرات را تشکیل داده‌ایم:

 

دروازه‌بان: محسن فروزان (تراکتورسازی تبریز)

بهترین روزش مقابل پرسپولیس بود و با انگیزه زیادی که برای این بازی داشت توانست عملکرد خوبی در دروازه تراکتورسازی داشته باشد و با خروج‌های مطمئنش در بعضی صحنه‌ها مانع از پیشروی مهاجمان پرسپولیس شد. سیو فوق‌العاده او روی ضربه بشار رسن هم تکمیل کننده بازی خوبش بود.

 

مدافع چپ: احسان حاج‌صفی (تراکتورسازی تبریز)

ستاره تراکتورسازی در طول 90 دقیقه بود و هم در دفاع و هم در حمله خوب و موثر عمل کرد و چیزی نمانده بود مزد بازی خوبش را با گل زیبایی که به بیرانوند زد جشن بگیرد ولی میلیمتر‌ها در این موقعیت نقش آفرینی کرده و او را در موقعیت آفساید قرار دادند.

 

مدافع میانی: شجاع خلیل‌زاده (پرسپولیس)

به جز گل آفساید تراکتورسازی تقریبا می‌شود گفت در اکثر دقایق ایستادگی خوبی مقابل حملات پر تعداد تراکتوری‌ها داشت و کم اشتباه عمل کرد. 

 

مدافع میانی: جورجی گولسیانی (نساجی مازندران)

این روزها به ستاره تیمش تبدیل شده و علاوه بر عملکرد خوبی که در خ دفاع داشت در نفوذها هم خوب عمل کرد و تک گل تیمش برابر صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند.

 

مدافع راست: دانیال اسماعیلی‌فر (تراکتورسازی تبریز)

از خوب‌های تراکتورسازی در بازی مقابل پرسپولیس بود و نفوذهای خوبی هم به سمت دروازه هم داشت و توانست عملکرد مثبتی در بازی داشته باشد.

 

هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

خوب و جنگنده ظاهر شد و توانست در روز خوب تراکتورسازی و هافبک‌هایش با عملکرد خوبی که در پست هافبک دفاعی داشت بازی تخریبی خوبی انجام دهد ولی با بدشانسی مثل همیشه مصدوم شد و بیرون رفت.

 

هافبک هجومی: ولادیمیر کومان (سپاهان اصفهان)

در روزی که سپاهان تیم همیشگی نبود، کومان از خوب‌های تیمش بود و توانست با گلی به ثمر رساند مزد بازی خوبش را بگیرد و تیمش را از شکست نجات دهد.

 

هافبک میانی: مسعود شجاعی (تراکتورسازی تبریز)

عملکرد درخشانی در زمین داشت و هم به عنوان یک کاپیتان نقش مثبتی در ترکیب اصلی مقابل پرسپولیس و ستاره‌هایش ایفا کرد و هم بارها با حرکات تکنیکی و پاس‌های دقیقش دروازه را تهدید کند. 

 

مهاجم کناری: عیسی آل‌کثیر (پیکان)

تبدیل به همان مهاجم خوب و زهردار روزهای اوجش در نفت تهران شده است و با 2 گلی که برابر فولاد به ثمر رساند با اینکه مانع از شکست تیمش نشد ولی توانایی‌های خودش را به نمایش گذاشت.

 

مهاجم کناری: حسن‌ بیت‌سعید (فولاد خوزستان)

در روز خوب فولاد از خوب‌های تیمش بود و علاوه بر یک گلی که به ثمر رساند توانست عملکرد مثبتی در طول دقایق بازی داشته باشد.

 

مهاجم نوک: روح‌الله‌ باقری (استقلال تهران)

استقلال 3 امتیاز مهم در اهواز را به سختی گرفت و گل باقری با چاشنی خوش‌شانسی به ثمر رسید ولی در زمین خوب و جنگنده ظاهر شد و نمی‌توان منکر نقش مثبتش در پیروزی آبی‌پوشان تهرانی داشت.

تیم منتخب هفته سیزدهم: حضور پررنگ سرخ‌های تهران و تبریز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز