خبرگزاری کار ایران

جنگ قرمزهای تهران و تبریز بر سر سکوهای آزادی؛ تراکتورسازی بیش از 10 درصد می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۳۴۸

دیدار حساس پرسپولیس - تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی مثل همیشه اهمیت زیادی برای هواداران دو تیم دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز روز یکشنبه باید به تهران سفر کند تا تقابل حساس هفته سیزدهم برابر پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی انجام دهد.

این دیدار مثل همیشه از حساسیت و اهمیت بالایی برای هواداران دو تیم برخوردار است و حالا با توجه به مدعی بودن هر دو تیم و البته چهره‌های شناخته‌شده در ترکیب‌شان بیش از همیشه حساس است.

در همین راستا مثل همیشه بحث بر سر تقسیم سکوهای ورزشگاه آزادی میان تماشاگران دو تیم مطرح شده است و هرکدام به نحوی می‌خواهند سهم بیشتری برای خود قائل شوند.

اگرچه قانون می‌گوید میزبان 90 و میهمان 10 درصد از سکوها را در اختیار داشته باشند ولی همین قانون اجازه می‌دهد اگر میزبان نتواند سکوهای خودش را پر کند و میهمان مطالبه‌ای بیش از 10 درصد داشته باشد به آنها اجازه داده خواهد شد تا از فضای خالی موجود استفاده کنند.

هواداران تراکتورسازی‌ها در فضای مجازی و صفحه‌های هواداری به تبلیغ برای استقبال از این بازی مشغول هستند و حتی ویدیوی آموزشی خرید بلیت الکترونیکی بازی را هم پخش کرده‌اند تا بتوانند سهمی بیش از 10 درصد به خود اختصاص داده و با قدرت بیشتری از تیمشان حمایت کنند.

باید دید در نهایت هواداران دو تیم با چه تناسبی سکوهای ورزشگاه آزادی را روز یکشنبه در اختیار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز