خبرگزاری کار ایران

ایران 1-1 ونزوئلا/ VAR اینبار علیه کارلوس کی روش

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۱۳۱

شاگردان کارلوس کی روش در یک نمایش نه چندان مطلوب در نهایت به تساوی برابر ونزوئلا رضایت دادند.

به گزارش ایلنا، تیمهای ملی فوتبال ایران و ونزوئلا از ساعت 19 امشب به وقت تهران در دیداری دوستانه در ورزشگاه اختصاصی تیم الاهلی دوحه به مصاف هم رفتند.

ابتدا ماچیس در دقیقه 34 برای تیم ونزوئلا گلزنی کرد اما 9 دقیقه بعد علی قلی زاده موفق شد از پشت محوطه جریمه گل تساوی را به ثمر برساند. در نهایت بازی با همین نتیجه به اتمام رسید. گرچه در نیمه دوم داور یک پنالتی ایران را به کمک VAR برگرداند و می توانست در یک صحنه دیگر هم اعلام پنالتی کند اما این اتفاق رخ نداد.

 ملی ایران در سومین اردوی پیش از جام ملت های آسیا یک برد مقابل ترینیداد و توباگو و یک تساوی مقابل ونزوئلا را دشت کرد. تیم ونزوئلا چند روز قبل در برابر ژاپن در خانه این تیم به تساوی 1-1 رسید.

××××××××××××××××

ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقه بدین گونه است: امیر عابدزاده، محمدرضا خانزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، سامان قدوس، علی قلی زاده، وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون

ترکیب ونزوئلا هم به این شکل است: وولکر فارینز، جون چانسلار، ویلکر آنخل، رونالد هرناندز، برناردو آنور، توماس رینکون، جونیور مورنو، یانخل هررا، سرخیو کوردووا، داروین ماچیس و ژوزف مارتینز

با گزارش زنده این مسابقه همراه شما خواهیم بود: 

19:03/ بازی با حمله تیم ونزوئلا آغاز شد که مدافعین ایران هوشیار بودند و توپ را از داخل محوطه جریمه دور کردند.

19:05/ توپ به شدت با صورت وحید امیری برخورد کرد. او یک دقیقه ای را روی زمین بود اما بلند شد و بدون مشکل به بازی ادامه داد.

19:09/ بازی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود دنبال می شود. دو تیم در حال محک زدن یکدیگر هستند.

19:10/ جدی ترین موقعیت بازی برای ایران به دست آمد. حرکت انفرادی و زیبای علی قلی زاده با ارسال زمینی او همراه شد. توپ در بین راه تغییر مسیر داد و در محوطه شش قدم به آزمون رسید اما ضربه او به طرز عجیب و خارق العاده ای توسط گلر ونزوئلا سیو شد و به کرنر رفت.

19:14/ بازی بیشتر در اختیار بازیکنان ایران است و شاگردان کی روش تسلط نسبی بر مسابقه دارند. با این حال تیم حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی های مرکز زمین شد که برایشان حاصلی نداشت و آفساید گرفته شد.

19:16/ مجتبی جباری تماشاگر ویژه بازی ایران و ونزوئلا. جباری 4 سال در تیم الاهلی قطر توپ زد.

ایران 1-1 ونزوئلا/  VAR اینبار علیه کارلوس کی روش

 

19:17/ ماچیس شماره 7 تیم ونزوئلا از فضای پشت رضاییان نفوذ کرد اما شوت این بازیکن از زاویه بسته در درون محوطه با فاصله زیاد به بیرون رفت.

19:18/ حالا این ونزوئلا است که جلو کشیده. آنها یک ایستگاهی دیگر به دست آوردند که این بار ضربه بازیکن آنها بعد از برخورد به نوک دیوار دفاعی راهی کرنر شد اما در نهایت حاصلی برای این تیم نداشت.

19:20/ شوت مارتینز از پشت محوطه جریمه قدرت کافی را نداشت و توپ در اختیار عابدزاده قرار گرفت.

19:22/ بازی دوباره آرام شده و در میانه میدان دنبال می شود. حساب کار همچنان بدون گل مساوی.

19:24/ در میانه میدان توماس رینکون کاپیتان تیم ونزوئلا خطای سفت و سختی را روی مهدی طارمی انجام دادو باعث مصدومیت مهاجم تیم الغرافه شد.

19:30/ هر دو تیم پرخطا و خشن بزای می کنند و داور بارها در سوت خود دمیده است.

19:32/ وحید امیری  بعد از یکی دو اعتراض به داور و دو خطایی که در فاصله چند دقیقه مرتکب شد از داور کارت زرد گرفت.

19:35/ حرکت خوب بازیکنان ونزوئلا از سمت چپ توپ را به ماچیس رساند و این بازیکن هم با استفاده از غفلت رضاییان شوتی زد که از زیر دستان عابدزاده عبور کرد و به گل تبدیل شد.

19:37/ پرس بازیکنان ایران و اشتباه مدافعین تیم ونزوئلا در داخل محوطه جریمه فرصت خیلی خوبی را نصیب قلی زاده کرد که شوت این بازیکن بازهم توسط دروازه بان ونزوئلا دفع شد و در ادامه هم نتیجه ای برای ایران به دست نیامد.

19:44/ علی قلی زاده در دقیقه 44 با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه دروازه تیم ونزوئلا را باز کرد تا حساب کار 1-1 مساوی شود.

19:45/ داور قطری مسابقه برای نیمه اول دو دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

19:47/ نیمه نخست با نتیجه مساوی 1-1 به اتمام رسید.

20:02/ نیمه دوم از همین لحظه آغاز شد.

20:04/ اولین موقعیت در نیمه دوم روی حرکت رامین رضاییان از سمت راست ایجاد شد که ضربه سر مهدی طارمی در داخل محوطه جریمه به بیرون رفت و حاصلی نداشت.

20:06/ مهدی طارمی با یک توپ ربایی با دروازه بان تک به تک شد اما در عین خودخواهی و در حالی که دو بازیکن در کنارش بودند توپ را به بدن فورینز زد و به گل تبدیل نشد.

20:08/ روی یک حرکت ترکیبی و با پاس پشت پای امید ابراهیمی مهدی طارمی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد اما توسط مدافع بلند قامت ونزوئلا سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد. با این حال داور قطری مسابقه برای مشاهده مجدد صحنه به کنار زمین رفت تا با استفاده از سیستم VAR تصمیم خود را مورد بررسی مجدد قرار دهد. در نهایت داور مسابقه نظر خود را تغییر داد و اعلام به ادامه مسابقه داد.

 20:16/ در حالی که ضد حمله ایران با برتری عددی نسبت به تیم حریف همراه بود؛ وحید امیری از سمت چپ ارسال بی دقتی را روی دروازه انجام داد و توپ به بیرون رفت.

20:20/ بازهم یک حرکت انفجاری از مهدی طارمی به قلب خط دفاعی ونزوئلا که با یک ارسال زمین از گوشه محوطه جریمه سمت چپ همراه شد که در دهانه دروازه مدافعین حریف توپ را دور کردند.

20:21/ بازی در نیمه دوم کاملا در اختیار تیم ملی بوده است و بازیکنان با استفاده از حرکات ترکیبی علی الخصوص از سمت چپ به دروازه حریف نزدیک می شود اما بی دقتی مهاجمان و عملکرد خوب دروازه بان ونزوئلا مانع از گل برتری ایران شده است.

20:23/ از روی یک توپ برگشتی، ونزوئلا صاحب یک موقعیت فوق العاده شد و توپ هم به گل رسید اما کمک به داور به درستی پرچم خود را بالا آور و‌آفساید گرفت.

20:24/ مهدی ترابی و کریم انصاری فرد به جای وحید امیری و سردار آزمون وارد زمین شدند.

20:26/ شوت از راه دور سامان قدوس که از یک ضربه ایستگاهی بود علی رغم قدرت خوبی که داشت به همانجایی رفت که گلر ونزوئلا انتظار آن را می کشید.

20:31/ صادق محرمی، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی وارد زمین شدند. رامین رضاییان، سامان قدوس و علی قلی زاده هم زمین مسابقه را ترک کردند. تیم حریف هم تعویض هایی را انجام داد که مهمترین ورودی آنها سالومونو روندون مهاجم تیم نیوکاسل انگلیس بود.

20:38/ یک فرصت خوب نصیب مهدی ترابی شد و شوت این بزایکن به دستان مدافع ونزوئلا برخورد کرد اما در عین تعجب داور و همچنین VAR این صحنه را پنالتی نداستند و بازی ادامه داده شد.

20:39/ کاوه رضایی هم به جای مهدی طارمی وارد زمین شد تا ششمین تعویض تیم ملی انجام شود.

20:40/ کریم انصاری فرد خطای واضحی را روی هافبک مرکزی تیم ونزوئلا انجام داد و به درستی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

20:41/ سالومون روندون مهاجم خوش استایل تیم ونزوئلا داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت روپای فوق العاده دروازه ایران را به شدت مورد تهدید قرار داد اما ضربه او به خوبی توسط امیر عابدزاده دفع شد. در ادمه هم کنعانی زادگان توپ را از آن منطقه دور کرد.

20:46/ تیم ونزوئلا روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که با عابدزاده تک به تک شدند و توپ به بیرون رفت اما پیش از آن کمک داور پرچم خود را بالا آورد و اعلام آفساید کرد.

20:48/ کریم انصاری فرد در نزدیکی محوطه شش قدم و روی یک توپ ارسالی صاحب فرصت شد اما ضربه سر او به فاصله به بیرون رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز