خبرگزاری کار ایران

افشاگری عجیب وین رونی از اردوگاه انگلیس

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۵۳۶

وین رونی گفته که برخی بازیکنان سابق تیم ملی انگلیس نمی‌توانند موفقیت فعلی این تیم با گرت ساوت گیت را تحمل کنند

به گزارش ایلنا، .رونی پنجشنبه در آخرین و 120 امین بازی ملی خود به مصاف آمریکا رفت. این مهاجم دی‌سی یونایتد جزیی از نسل طلایی فوتبال انگلیس بود که اغلب از آنها انتقاد می‌شد، چرا که در تورنمنت‌های مهم نمی‌توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

رونی گفته که از نحوه به پایان رسیدن دورانش در تیم ملی ناراحت نیست اما اوضاع برای برخی از همبازی‌های سابق او فرق می‌کند: «من با برخی از بازیکنان سابق تیم ملی صحبت کرده‌ام و آنها نمی‌توانند با موفقیت‌های حال حاضر تیم کنار بیایند. این اشتباه است. من چنین آدمی نیستم. من حالا طرفدار تیم هستم. من می‌خواهم انگلیس عالی کار کند. افتخار می‌کنم که تا این حد بازی ملی در کارنامه دارم.

دوران من تمام شد. من از آنچه در تیم ملی انجام دادم راضی‌ام و منتظر سال‌های پیش رو هستم و دوست دارم پیشرفت‌های تیم را ببینم.»

انگلیس در جام جهانی به نیمه‌نهایی رسید و همین باعث شد بسیاری از طرفدارانی که از این تیم روی‌گردان شده بودند، دوباره اخبار تیم را دنبال کنند. از رونی خواسته شد تیم انگلیس در زمان خودش را با نسل فعلی مقایسه کند و او گفت: «تیمی که در آن بازی می‌کردم فوق‌ ستاره‌هایی داشت اما این تیم هم فوق ستاره دارد؛ هری کین، رحیم استرلینگ و جان استونز که یکی از بهترین مدافعان میانی دنیای فوتبال است. انگلیس بازیکنان بزرگی دارد و البته بازیکنان جوانی هم دارد.

به نظرم این تیمی عالی است و بازیکنانی هم هستند که در صورت مصدومیت بازیکنان اصلی می‌توانند جانشین آنها شوند. من از نزدیک دیده‌ام که تیم چقدر خوب دارد هدایت می‌شود. مربیان ایده‌های خوبی دارند و بازیکنان هم عالی به این ایده‌ها واکنش نشان می‌دهند. امیدواریم که این تیم بتواند یک جام را به خانه بیاورد.

همه می‌توانند ببینند که ظرفیت این تیم چقدر بالاست. آنها در جام جهانی بسیار موفق بوده‌اند اما به نظرم بازی مقابل اسپانیا بیشتر از جام جهانی اعتماد به نفس آنها را بالا برد. آنها نتیجه‌ای فوق‌العاده گرفتند. پیروزی در خانه اسپانیا دستاورد بزرگی است. من کنار تیم بودم و از نظر من مربیگری گرت عالی بود.»

دوران رونی در تیم ملی به پایان رسید اما دوران جیدون سانچو دارد آغاز می‌شود. این بازیکن 81ساله بوروسیا دورتموند در بازی مقابل آمریکا نخستین بازی ملی‌اش در ترکیب ثابت را تجربه کرد و رونی از دیدن او خوشحال بود: «من غافلگیر نشدم. او استعدادی رویایی است. من با او پیش از بازی صحبت کردم و او گفت که آشفته است که البته طبیعی است اما نکته مهم این بود که او نشان داد از اشتباه کردن نمی‌ترسد. او تازه 81 سال دارد. البته که اشتباه خواهد داشت. به او گفتم اثر خود را بر بازی بگذارد و کاری کند که در ذهن مردم بماند و او بی‌تردید همین کارها را کرد. من به او حسادت نمی‌کنم. من طرفدارش هستم. من دوران خودم را داشتم. البته که از دیدن بازی او ذوق می‌کنم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز