خبرگزاری کار ایران

چالش جدید سولاری در رئال مادرید/ جایگزین هافیک برزیلی چه کسی خواهد بود؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۵۳۵

رئال مادرید باید بدون کاسیمیرو حدود یک ماه بازی کند.

به گزارش ایلنا، سانتیاگو سولاری، سرمربی جدید رئال‌مادرید باید تیم را برای بازی بدون کاسمیرو آماده کند. این بازیکن در سه سال گذشته نقشی کلیدی در رئال داشته است. او دچار پیچیدگی مچ پا شده و حدود یک ماه دور از میادین خواهد بود. مربی جدید حالا باید راه حلی برای این مشکل پیدا کند.

کاسمیرو در برابر سلتا ویگو در دقیقه 22 زمین را ترک کرد و دنی سبایوس جای خالی او را پر کرد. البته در آن هنگام، سولاری باید به‌سرعت تصمیم می‌گرفت. در شهر ویگو، استفاده از سبایوس جواب داد اما حالا سولاری فرصت آن را داشته که به این مشکل فکر کند و به این بیندیشد که چه بازیکنی را جانشین کاسمیرو کند.

زین‌الدین زیدان تقریبا همیشه، زمانی که کاسمیرو غایب بود از تونی کروس به‌جای او استفاده می‌کرد و این کار جواب هم‌ می‌داد.در 18 مسابقه‌ای که کاسمیرو در دوران زیدان مصدوم بود، 14بار کروس به‌جایش بازی کرد، هرچند که این بازیکن می‌گفت گزینه ایده‌آلی برای این کار نیست اما کیفیت لازم را برای درخشش در این پست داشت. اما او در این فصل زیر نظر خولن لوپتگی در پست هافبک دفاعی نتوانست خوب کار کند. زمانی که از او در این باره سوال شد، او گفت: «من که کاسمیرو نیستم.»

رئال‌مادرید زمانی که کروس جای کاسمیرو بازی می‌کرد 8 برد و 6 تساوی کسب کرد. در 9 بازی هم ماتئو کواچیچ در کنار کروس به میدان رفت. گاهی کواچیچ شخصا جای کاسمیرو را پر می‌کرد و نمایش خوبی هم داشت. رئال‌مادرید در یک بازی با حضور کواچیچ در پست هافبک دفاعی، برابر اسپورتینگ لیسبون 2 بر یک پیروز شد. آنها یک‌بار هم با کواچیچ، اتلتیکو مادرید را در ویسنته کالدرون 3 بر صفر بردند.

زیدان تنها یک‌بار از مارکوس یورنته در این پست استفاده کرد، آن هم در حالی که یورنته نزدیک‌ترین بازیکن به کاسمیرو بود. آن بازی برابر اسپانیول بود و رئال در کاتالونیا یک بر صفر باخت و این تنها باخت رئال در غیاب کاسمیرو  به‌دلیل مصدومیت بود.

حالا که تمام ملی‌پوشان به رئال برمی‌گردند، سولاری باید تصمیم خود را بگیرد و احتمالا بین سبایوس و کروس یکی را در این پست به کار خواهد گرفت. سبایوس در خانه سلتا ویگو عالی کار کرد و گل هم زد. او در زاگرب هم با تیم ملی اسپانیا نمایش خوبی داشت و این نشان می‌دهد که در فرم خوبی به‌سر می‌برد. این در حالی است که زیدان سبایوس را بیشتر بازیکنی تهاجمی می‌دید و به او در پست هافبک دفاعی بازی نمی‌داد. سولاری گزینه استفاده از فده والورده و یورنته را هم دارد اما بعید است که از آنها در مسابقات مهم استفاده کند. کاسمیرو هم امیدوار است که به جام باشگاه‌های جهان برسد.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز