خبرگزاری کار ایران

وظیفه‌ام بود به حنیف زنگ بزنم

بختیاری‌زاده: کرانچار با جدایی طاهرخانی مخالفت کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۲۹۹

سهراب بختیاری‌زاده مربی تیم ملی امید شرایط این تیم را در حال حاضر خوب توصیف می‌کند.

به گزارش ایلنا، سهراب بختیاری‌زاده مربی تیم ملی امید شرایط این تیم را در حال حاضر خوب توصیف می‌کند و معتقد است تیم ملی امید تلاش زیادی خواهد کرد تا به اهدافش برسد.

شرایط تیم ملی امید چطور است؟

تیم ملی امید تمرینات خود را به مدت یک هفته در زمین الیاف انجام داد و با صلاحدید کرانچار سرمربی تیم همه بازیکنان در اردو حضور داشتند و تمرینات خوبی را نیز برگزار کردند.

 امکانات خوبی در اختیارتان قرار نگرفته بود؟

زمین تمرین خوبی در اختیار ما نبود و به همین دلیل همیشه نگران مصدوم شدن احتمالی بازیکنان بودیم. همچنین برخی از بازیکنان هم دیر به جمع ما اضافه شدند اما با همه این تفاسیر برنامه خود را منظم پیگیری می‌کنیم تا به اهدافی که داریم برسیم البته بازیکنانی مانند دلفی و مسلم‌پور مصدوم بودند و نمی‌توانستیم آنها را با خود به عمان ببریم.

گویا قرار بود طاهرخانی برای بازی پرسپولیس مقابل پیکان به عمان سفر نکند.

در این مورد یک حرف‌هایی زده شد اما آقای استیلی و کرانچار با این موضوع مخالفت کردند زیرا ما می‌خواستیم تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم کامل تمرین کنیم. البته یکی از بازیکنان پرسپولیس را برای بازی مقابل پیکان در اختیار پرسپولیس گذاشتیم.

از نحوه برگزاری اردوها راضی هستید؟

فعلا که اردوها مطابق فیفادی برگزار می‌شود البته مایک اردوی دیگر را هم در آذرماه خواهیم داشت که از فدراسیون خواسته‌ایم تمام بازیکنان در اختیارمان باشند. فکر می‌کنم تکلیف خیلی از بازیکنان پس از پایان این اردو مشخص شود. آن اردو به ما نشان می‌دهد که از نظر شرایط چقدر پیشرفت کرده‌ایم.

کمی هم در خصوص شرایط استقلال صحبت کنید.

استقلال در هفته‌های اخیر نتوانسته نتایج خوبی کسب کند به همین دلیل هواداران کمی ناراضی هستند، اگر آنها بتوانند در چهار هفته مانده به پایان نیم فصل اول نتایج دلخواه را کسب کنند شرایط‌شان در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد. به اعتقاد من استقلال بازیکنان خوبی دارد جوان‌های بااستعدادی در لیست این تیم وجود دارد. اگر آنها بتوانند با تیم هماهنگ شوند قطعا همچون فصل گذشته استقلال مدعی خواهد شد.

شفر درخواست مربی خارجی داشته، از نظر شما با توجه به شرایط کنونی نیاز است؟

یکی از دستیاران خارجی ایشان ابتدای فصل جاری نتوانست دوباره با باشگاه همکاری کند و به همین دلیل از جمع آبی‌ها جدا شد. باید ببینیم شفر از درخواست یک دستیار چه هدفی دارد قطعا او به عنوان نفر اول کادر فنی نیازهایی را در این باره در تیمش می‌بیند.

کمیته فنی چند هفته‌ای است تشکیل شده. به نظر شما این کمیته می‌تواند کمک حال استقلال شود؟

نفرات خیلی خوبی در کمیته فنی وجود دارند. اکثر آنها تجربه کاری موفق در استقلال داشتند و شفر می‌تواند از آنها استفاده بهینه کند.

عمران‌زاده اعلام کرد که بعد از خداحافظی‌اش شما او را سورپزایز کرده‌اید.

وظیفه‌ام بود که به عمران‌زاده زنگ بزنم و به او خسته‌نباشید بگویم. بالاخره او سال‌ها در فوتبال ایران و استقلال زحمت کشیده و خداحافظی برای همه فوتبالیست‌ها یک روزی اتفاق می‌افتد و به همین خاطر وظیفه خودم می‌دانستم که چنین کاری را انجام بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز