خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان؛ نبرد با دستان خالی

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۱۹۳

پرسپولیس در شرایط سختی تیمش را آماده بازی با پیکان کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس پس از حرف و حدیث‌های فراوان در نهایت از ساعت 16:15 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان خواهد بود و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که کمبود بازیکن در اردوی سرخپوشان سوژه جدل روزهای اخیر میان باشگاه و مسئولان سازمان لیگ بوده است.

پرسپولیس در هفته‌های اخیر محمد انصاری و حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت از دست داده است و حضور نوراللهی، بیرانوند و بشار رسن در اردوی تیم‌های ملی ایران و عراق و حمیدرضا طاهرخانی در اردوی تیم امید، دست برانکو را از همیشه تنگ‌تر کرده است، سعید حسین‌پور هم در نهایت از اردوی تیم امید مرخص شد و به جمع سرخپوشان اضافه شد.

در دروازه پرسپولیس در غیاب بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ به میدان خواهد رفت و وظیفه حراست از سنگر سرخپوشان را بر عهده دارد. در خط دفاع شجاع خلیل‌زاده و جلال حسینی در مرکز قرار می‌گیرند و شایان مصلح در سمت چپ بازی می‌کند. در سمت راست هم در غیاب بازیکنان تخصصی این پست، سیامک نعمتی به میدان خواهد رفت.

در خط هافبک برانکو مجبور است به دلیل نبود بازیکن تغییر پست داده و دیگر به صورت 2-4-4 لوزی بازی نمی‌کند. محسن ربیع‌خواه در غیاب احمد نوراللهی به ترکیب اصلی وارد شده و دو هافبک دفاعی سرخپوشان را تشکیل می‌دهند. آدام همتی در سمت راست و امید عالیشاه سمت چپ خط هافبک به میدان خواهند رفت.

در خط حمله‌هم شاهد حضور گادوین منشا و علی علیپور هستیم.

نکته مهم در خصوص پرسپولیس نبود گزینه‌های کافی برای تعویض است. ابوالفضل درویشوند، سعید حسین‌پور، احسان علوان‌زاده، احمد بهاروندی، شاهین عباسیان، محمدامین اسدی و احسان حسینی 7 نیمکت نشین پرسپولیس در این بازی هستند که نشان از اوضاع پرسپولیس روی نیمکت دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان؛ نبرد با دستان خالی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز