خبرگزاری کار ایران

آمار شگفت انگیز گلر کروات/ برانکو با رادو در امان است!

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۱۱۲

دروازه بان کروات پرسپولیس همواره برای تیمش نوید دهنده برد بوده است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در تنها دیدار معوقه هفته نهم رقابت های لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پیکان برود. دیداری که می تواند حساسیت های فراوانی را در پی داشته باشد.

کمبود بازیکن پرسپولیس و حضور علیرضا بیرانوند در اردوی تیم ملی ایران باعث شده تا بوژیدار رادوشوویچ بازهم سنگربان سرخپوشان در این بازی باشد. بوژیدار با احتساب بازی جام حذفی برای چهارمین بار در این فصل سنگربان سرخ ها خواهد بود.

او در هفته اول در خانه پدیده کلین شیت کرد و پرسپولیس 1-0 برد. در هفته دوم و جلوی چشم هواداران خودی بازهم دروازه اش را بسته نگه داشت و پرسپولیس با سه گل فولاد را در هم کوبید. سپس با بازگشت بیرانوند به نیمکت رفت اما در هفته ششم مقابل نساجی مازندران در درون دروازه ایستاد و تا دقیقه 97 دروازه اش را بسته نگه داشت اما پنالتی ولسیانی او را مغلوب کرد.

نهایتا بازی با نود ارومیه در جام حذفی و برد 1-0 و یک کلین شیت دیگر که با صعود به یک هشتم نهایی جام حذفی همراه شد. حالا بوژیدار با آمار 4 بازی، 4 برد و بدون گل خورده در جریان بازی به مصاف پیکان می رود. باید دید این دروازه بان مقابل شاگردان مجید جلالی چه کار می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز