خبرگزاری کار ایران

دست آنها ۵ متری است که می‌گوید از آنجا به دنبال دست دادن به زیکو بوده؟

برانکو: بازی می‌کنیم تا نگویند بزدل هستیم/ وقتی از صبوری من سو استفاده می‌شود به کی‌روش بابت رفتارش حق می‌دهم / مربی تیم ملی با شادی‌اش چهره واقعی خود را نشان دادند

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۰۳۸

سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط رویارویی با پیکان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری بازی با پیکان اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید از بازیکنانم بابت حضور‌ در فینال و‌ نمایش آنها تشکر کنم. فردا بازی داریم؛ در فیفادی. به نظرم ما مقصر هستیم که به فینال صعود کردیم. مایلم به من کمک کنید و‌بگویید آیا تا کنون در روز فیفا بازی برگزار شده. اگرچه مدیرعامل ما کفته اگر مایلید بازی نکنید اما من و بازیکنانم بازی می کنیم تا به من و‌تیمم نگویند بزدل هستید.

وی افزود: فردا در لیست ما ما بیرانوند بشار ، نوراللهی و طاهرخانی حضور ندارند و حسین ماهینی و محمد انصاری هم به دلیل مصدومیت حاضر نخواهند بود.

برانکو در خصوص اینکه آیا به او اطلاع داده بودند کخ بازی بعد از فینال اینچنین پرفشار خواهد بود گفت: ابتدا باید درباره بیرانوند بگویم که ایشان کیفیت انتخاب بهترین بازیکن آسیا را دارد و کیفیتی در حد بازیکن اروپا دارد. ایشان انرژی و توان و کیفیت زیادی دارد و البته یک مربی خوب در تیم ملی هم دارد.

وی ادامه داد: ما هرگز دنبال اولین خاصی نبودیم و همیشه با لیگ برتر همکاری داشتیم. شاید هیچکس به ما اعتماد نداشت و این مشکلات به وجود آمد. چیزی که فتاحی گفته واقعیت ندارد و مساله این است که برخی انتظار نداشتند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس همیشه از تیم ملی حمایت کرده وحمایت خواهد کرد و هر کس میخواهد سرمربی آن باشد. ما از تیم ملی حمایت می‌کنیم. تاکنون از کدام بازیکن یا من چیزی گفته شده اما واکنش مربی دروازه بان تیم ملی را دیدید. هیچ کس هرگز توهینی نداشته اما حرکت ایشان یک توهین بزرگ بود. ایشان می خواستند دست بدهند با زیکو؟ دست شان پنج متر طول دارد و از شیشه می رسد؟ نشان دادند رفتار خودشان است.آنها چهره واقعی خودشان را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این اعلام شده بود باید بازیکنان ملی پوش‌را در اختیار می گرفت گفت:اگر بازیکنان ما را آزاد کنند باید بازیکنان استقلال و پیکان هم‌باید آزاد می شدند و آنوقت باید رضا چلنگر و کرانچار بدون بازیکن بازی می کردند. بحث برنامه ریزی بازی هاست تا همه چیز مرتب باشد. می‌دانید با کدام تیم بازی کنیم؟ چطور باید طبق بزنامه باید بازی کنیم ابتدا با تراکتور در شرایطی که ابتدا باید با ذوب بازی می کردیم اما اکنون ناگهان تراکتور آمد؟

برانکو در واکنش به سوالی درباره اینکه این اتفاق به این خاطر است که کاملا برابر درخواست ها روحیه انعطاف پذیری دارد کفت: کاملا موافقم و این دلیلی است که حق را به کی روش می دهم!

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه باشگاه اعلام کرده بود با برانکو در خصوص برنامه موافق است گفت: وقتی بحث‌‌ بازی با پیکان بود. همچنین بازی با نود ارومیه. از ما پرسیدند کدامیک را قبل از السد می خواهید. ما می توانستیم با پیکان بازی کنیم اما پنج روز قبل از بازی کاشیما با سایپا هم بازی داشتیم. السد چند بازی خود را تعویق انداخت. مربی تیم ملی قطر پنج بازیکن این تیم را در‌اختیار السد قرار داد و فقط سه بازیکن را به ازبکستان برد.

وی ادامه داد: ما اصلا دنبال تخفیف نیستیم و هر سه روز یک بار بازی می کنیم وظیفه ما نیست برنامه بچینیم.

برانکو در واکنش به اینکه از کرانچار خواسته تا بازیکنان تیمش را در اختیار داشته باشد تا بازی اش به تعویق بیفتد کفت: اولا کی کفته من با کرانچار صحبت کرده؟ واقعا باید خجالت بکشد و خیلی خجالت بکشد. هم اقای کرانچار را تحقیر می منند. و سازمان مدیریتی تیم امیدرا. من اگر زنگ می زدم به اقای کرانچار آن موقع پنج بازیکن تیمم به تیم امید می رفت نه فقط طاهرخانی. اگر فکر می کنند ما احمق هستیم خیلی عجیب است. من فقط کفتم در فیفا دی نمی شود بازی کند. همین قانون می گوید سه بازیکن در تیم ملی باشد بازی به تعویق می افتد و اگر به فیفا شکایت کنیم فدراسیون جریمه می شود اما ما فردا بازی می کنیم و خواهیم برد.

وی ادامه داد: این ها اصلا مهم نیست، می توانیم بنویسیم اصلا با جوانان بازی می کنیم اما چرا مقررات را رعایت نمی کنیم. ایشان وقتی که به ایران آمد من به کرواسی رفتم و ۴۵ سال است با ایشان دوست هستم و همچنان دوست خواهیم ماند. کسی که در کارش خیلی موفق است و واقعا باید خجالت بکشد کسی که این نقل قول را اعلام کرده است و استقلال ایشان را زیر سوال برده.

برانکو درباره اینکه آیا برای ماهینی و انصاری جانشینی در نظر گرفته است گفت: طبیعی است که بازیکن خواهیم گرفت و توافق هم کردیم اما طبیعی است که تا ژانویه قادر به جذب بازیکن نیستیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا ۶۰۰ هزار دلار گرفته و مشکل مالی با تیم ندارد کفت: من در افکار عمومی حرفی از پول نمیزنم. من نمی دانم چه کسی از باشگاه این حرف را زده و اگر واقعا کسی باشد اصرار به آن خواهم داشت تا اخراج شود . باشگاه یک وظایفی نسبت به من دارد و همچنان بله این بدهی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز