خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های جهانی استرالیا

تیم امدادی نجات غریق کشورمان نایب قهرمان جهان شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۷۰

تیم امدادی نجات غریق ایران در رقابت های قهرمانی جهان که در استرالیا برگزار می‌شود، نایب قهرمان شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در جریان برگزاری سومین روز رقابت های نجات غریق قهرمانی جهان (استرالیا٢٠١٨) تیم امدادی ٥٠*٤ متر ترکیبی کشورمان موفق شد با ترکیب ایلخان نوری (رییس فدراسیون)، محمد ناظری، سهیل آشتیانی، حمید قدسی نژاد) بعد از تیم  ایتالیا در جایگاه دوم این رقابت قرار بگیرد و عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کند، استرالیا میزبان این رقابت ها نیز سوم شد.

این مدال درشرایطی برای تیم کشورمان به دست آمد که رقابت ماده امدادی٥٠*٤متر ترکیبی روز گذشته برگزار شده بود اما به دلیل اعتراض برخی از تیم ها از جمله تیم ملی ایران به نتایج این مسابقه اعلام نتیجه نهایی آن به امروز موکول شده بود. 

این در حالی است که ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشورمان در ترکیب این تیم حضور داشت و با کسب این مدال نقره موفق شد، تعداد مدال های کسب شده توسط خودش در این دوره از رقابت های قهرمانی جهان را به عدد دو برساند.

نوری در روز اول این رقابت ها نیز موفق شده بود در ماده امدادی٥٠*٤متربا مانع یک مدال طلا به دست بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز