خبرگزاری کار ایران

مقصر این اتفاقات فدراسیون است

پنجعلی: دستیاران کی‌روش بدون اجازه او آب هم نمی‌خورند/ با پرسپولیس لجبازی نکنید

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۸۸۵

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد وضعیت تیم ملی و پرسپولیس و البته حواشی اخیر صحبت کرد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ترینیداد و توباگو اظهار داشت: بازی تدارکاتی خوب است ولی باید با تیم‌هایی بازی کنیم که ما را تحت فشار قرار داده و به چالش بکشند و تیمی که نتواند به ما فشار بیاورد بازدهی فنی برای ما نخواهد داشت.

وی در مورد حواشی بعد از بازی هم گفت: متاسفانه از اتفاقی که افتاد با خبر شدم و جای تاسف دارد که کی‌روش و دستیارانش به قدری رها شده‌اند و کنترلی روی آنها نیست که هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند. این نگاه از بالا به پایینی است که از روز اول وجود داشته و مقصر این ماجراها هم فدراسیون و انفعال آن است. به نظرم دستیاران کی‌روش در تسلط کامل او هستند و بدون اجازه او آب هم نمی‌خورند و ریشه این اتفاقات را باید در سرمربی تیم ملی جستجو کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه چه برخوردی باید با عضو کادرفنی کی‌روش انجام شود عنوان کرد: باید برخورد جدی صورت بگیرد. بعضاً ممکن است حتی با جریمه و توبیخ هم موضوع برطرف نشود و نیاز به قطع همکاری باشد. فدراسیون فوتبال اسپانیا دو روز مانده به جام جهانی به خاطر اصول فوتبالش سرمربی تیم را کنار می‌گذارد.

پنجعلی در مورد وضعیت پرسپولیس هم گفت: شرایط خوب نیست و تیم بازیکن ندارد و متاسفانه در این شرایط همکاری نمی‌شود. پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی حاضر شده و خستگی و مصدومیت و حضور بازیکنان در تیم ملی باعث شده دست تیم خالی باشد. به نظرم ماجرا به لج و لجبازی تبدیل شده و سازمان لیگ همکاری نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز