خبرگزاری کار ایران

طهماسبی: یک بار ضرر کردیم و باید این بار حتما با پرسپولیس بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۸۴۳

باشگاه پیکان خواستار برگزاری مسابقه معوقه هفته نهم برابر پرسپولیس است و این بازی قرار است روز دوشنبه برگزار شود.

به گزارش ایلنا، پیکان طبق برنامه جدید سازمان لیگ باید دوشنبه 28 آبان در بازی عقب‌افتاده به مصاف پرسپولیس برود. پیکانی‌ها بعد از شایعه‌ای که درخصوص عقب افتادن این بازی بر سر زبان‌ها افتاد واکنش نشان داده و گفته‌اند تحت هیچ شرایطی این بار با عقب افتادن بازی موافقت نمی‌کنند و باید حتما بازی برگزار شود چرا که از این عقب افتادن به اندازه کافی متضرر شده‌اند.

محمدرضا طهماسبی مربی و سرپرست پیکان با تایید این خبر می‌گوید: می‌خواهیم بازی کنیم و باید این دیدار برگزار شود چرا که برای این دیدار تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام گرفته و حتی هتل شب بازی هم رزرو شده است.

دوباره شایعه‌ای مطرح شده که شاید بازی شما با پرسپولیس به تعویق بیفتد. آیا دوباره قبول می‌کنید؟

چنین چیزی امکان ندارد. سازمان لیگ برنامه را اعلام کرد و بازی حتما برگزار می‌شود. ما می‌خواهیم بازی کنیم تا بیش از این متضرر نشویم.

مگر باشگاه پیکان متضرر شده؟

متاسفانه بله ما متضرر شدیم. البته باید بگویم ما ضرر کردیم ولی به خاطر منافع ملی از این ضرر گذر کردیم چرا که بحث ملی مطرح شد. ما نمی‌خواستیم پرسپولیس به مشکل بخورد و اتفاقا از حضور پرسپولیس در فینال خیلی هم خوشحال شدیم. البته این را هم اضافه کنم اگر تیمی به غیر از پرسپولیس هم بود، باز هم این کار را می‌کردیم. اما این بار دیگر این کار را نمی‌کنیم. ما یک ماه بازی نکردیم و همین مساله باعث افت و فشار بر روی تیم ما شد و سپس از 3 بازی یک امتیاز گرفتیم در حالی که قبل از آن تیم ما روی دور برد بود و 3 برد پیاپی کسب کرده بودیم و به یکباره متوقف شدیم.

پرسپولیسی‌‌ها می‌گویند که بازیکن ندارند؟

خب ما هم 4 بازیکن ملی‌پوش امید خودمان را نداریم. از سوی دیگر مهدی شیری محروم است و علاوه بر آن چند مصدوم هم داریم پس شرایط به نوعی برابر است.

اگر سازمان لیگ یک درصد بازی را عقب بیندازد، چه می‌کنید؟

مطمئن باشید عقب نمی‌افتد و ما هم قبول نمی‌کنیم چرا که برنامه‌ریزی کردیم و حتی هتل شب قبل از بازی را رزرو کرده و همه شرایط برای بازی فراهم شده و ما تحت هیچ شرایطی قبول نمی‌کنیم که عقب بیفتد. در ضمن باید این را هم اضافه کنم اگر باز هم بازی عقب بیفتد تیم از شرایط بازی دور می‌شود.

نگران نتیجه بازی نیستید، شما هم چند بازیکن مهم را ندارید؟

چرا باید نگران باشیم ما فارغ از هر نتیجه‌ای که رقم بخورد می‌خواهیم بازی کنیم. فوتبال برد و باخت دارد. ما به نتیجه کاری نداریم شاید ما ببریم، شاید پرسپولیس که امیدوارم ما برنده باشیم و نتیجه خوبی را کسب کنیم ولی تحت هر شرایطی باید این دیدار برگزار شود. ما چند بازیکن خارجی داریم که می‌خواهند بعد از تعطیلات راهی کشورشان شوند پس با عقب افتادن این دیدار دیگر موافق نخواهیم بود.

اگر ملی‌پوشان پرسپولیس بودند و شرایط برابر می‌شد باز هم حاضر به بازی بودید؟

برای ما فرقی نمی‌کرد که باشند یا نباشند. البته اگر بودند دیگر  بعد از هر نتیجه شاهد بهانه نبودیم. بنابراین باز هم تاکید می‌کنم ای کاش بازی در شرایطی برگزار می‌شد که هیچ بهانه‌ای نباشد ولی ما هم چند بازیکن اصلی خودمان را نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز