خبرگزاری کار ایران

کعبی: کروز به تمامی فوتبالیست‌های ایرانی بی احترامی کرد

حالا همه علی کریمی را درک می‌کنند / اگر به خاطر یک جام کی روش به ما توهین می‌کند می‌خواهم صد سال دیگر جام نگیریم

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۵۳۳

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران می‌‎گوید ارزش و اعتبار فوتبال ایران با برخوردهای اخیر کارلوس کی روش و دستیاران وی زیر سوال رفته است و فدراسیون فوتبال باید مانع از چنین هنجارشکنی‌هایی شود.

حسین کعبی در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترینیداد و توباگو گفت: بازی را تماشا نکردم چون در واقع چیزی هم برای دیدن نداشت. تیم‌هایی که اینطور به ایران دعوت می‌شوند بیشتر برای ما هزینه دارند. چرا باید این بازی بی روح را نگاه کنم؟ تیم ملی فوتبال ما به بازی‌های موفق نیاز دارد تا بهترین شرایط را به دست بیاورد. تیم ملی ما بهترین بازیکنان را دارد اما فوتبال ما شرایط خوبی ندارد.

او ادامه داد: یک ماه پیش در عربستان برزیل و آرژانتین با آنها بازی کردند؛ آنها حالا گردن کلفت شده‌اند؛ قطر چند روز پیش سوییس را یک بر صفر برد. شاید ما تحریم باشیم، درست، ولی می‌توانیم با آنها در کشور ثالث بازی کنیم. با این شرایط دلیل نمی‌شود چون در جام جهانی خوب بازی کردیم در آسیا هم نتیجه بگیریم. فوتبال هر دقیقه پیشرفت می‌کند و رقبا قدرتمندتر می‌شوند. ما هم باید در سطحی ایده آل باشیم تا بتوانیم شانس قهرمانی داشته باشیم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درخصوص برخورد اخیر اوسیانو کروز با خبرنگار ایرانی گفت: حاضرم بنویسم و امضا کنم که کی روش بعد از جام ملت‌ها از ایران می‌روند. از روی لج بازی در ایران مانده و مربیگری می‌کند. اهانت و بی احترامی که او به خبرنگار ما کرد به تمامی فوتبالیست‌های ایرانی بی احترامی کرد. اگر خبرنگار در ورزشگاه نباشد و به عنوان نماینده مردم سوال نپرسد چه فرقی با یک هوادار دارد که از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند؟ خبرنگاران همانند تمامی طرفداران فوتبال احترام، ارزش و اعتبار دارند، به هیچ وجه این کار درست نبود و از نظرم خبرنگاران مقصر هستند.

کعبی ادامه داد: خبرنگاران گرامی که می‌دانند کی روش و دستیارانش صحبت نمی‌کنند باید چند جلسه تمرین تیم ملی را تحریم کنند تا او متوجه شود باید چگونه درست برخورد کند. خبرنگار چه گناهی دارد که باید به او فحاشی شود؟ مگر جواب دادن یک سوال چقدر سخت است که چنین واکنشی باید صورت بگیرد. این فوتبال برای همه است و همه در آن سهم دارند.

کعبی درباره اینکه فدراسیون فوتبال باید چه برخوردی با دستیار کی روش داشته باشد، گفت: او می‌داند که پشتش قوی است. روزی که علی کریمی تمام واقعیت‌های فوتبال را گفت همه علیه او جبهه گرفتند و همه امروز به این نتیجه رسیدند که کریمی واقعیت و درد فوتبال را می‌گوید؛ کی روش با همه مشکل دارد. 

او ادامه داد: اگر به خاطر یک جام کی روش به ما توهین می‌کند می‌خواهم صد سال دیگر جام نگیریم. اصلا او جام جهانی را به دست بیاورد ولی توهین به مردم ایران و پرسپولیس به عنوان نماینده این کشور شود چه فایده‌ای دارد؟ دستیار کی روش به خاطر زیکو از شکست پرسپولیس خوشحال است؟ مگر زیکو سرمربی این تیم بوده؟ چرا تا به امروز با او برخوردی نشد. این توهین به طرفداران پرسپولیس است که شخصی پول ما را می‌خورد و از شکست ما خوشحال است. به عنوان بازیکن تیم ملی و پرسپولیس این واقعیت‌ها را می‌گویم و درد فوتبال و مردم را درد خودم می‌دانم. با چنین رفتارهایی باید برخورد شود تا دیگر شاهد چنین آبروریزی‌هایی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز