خبرگزاری کار ایران

ایران یک - ترینیداد و توباگو صفر/ برد خفیف در روز سرد رو کم تماشاگر آزادی

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۵۵

تیم ملی کشورمان به مصاف ترینیداد و توباگو رفت و موفق به پیروزی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان ترینیداد و توباگو بود و در دیداری تدارکاتی به مصاف حریف خود رفت.

 

ترکیب ایران:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، وحید امیری، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد.

 

ترکیب ترینیداد و توباگو:

فیلیپ ماروین، آلوین جونزشلدون باتئو، دنیل سایرس، کیلیم هایلند، آتائولا گوئررا، ، جوئوین جونز، لستر پلتیر، تریستون هودگ، ناتان لوئیس و لستون پائول

 

داور: سعود العذبه(قطر)؛ کمک‌ها: جمعه البورشید، زاهی الشمری و موعود بنیادی‌فر

گل: کریم انصاری فرد (50) برای ایران

کارت زرد: کیلیم هایلند(18) از ترینیداد و توباگو و کاوه رضایی(66) از ایران

 

دقایق حساس بازی: 

دقیقه 3: اولین حمله را ترینیدادی‌ها ترتیب داده و شوت پر قدرت بازیکن این تیم بعد از برخورد به نوک انگشتان حسینی به تیرک عمودی دروازه ایران اصابت کرد و به سمت مخالف زمین رفت.

دقیقه 5: دقایقی بعد حمله ایران ترتیب داده شد و ضربه کریم انصاری فرد از پشت محوطه جریمه را گلر حریف جمع کرد.

دقیقه 10: پاس وریا غفوری برای انصاری‌فرد با حرکت این بازیکن به سمت دروازه همراه بود ولی ضربه او را ماروین به خوبی دفع کرد.

دقیقه 26: کاوه رضایی یک قدم برای تبدیل به گل کردن ارسال وحید امیری از جناح چپ زمین کم آورد تا توپ به اوت برود.

دقیقه 32: خطا روی احسان حاج‌صفی در محوطه جریمه یک پنالتی به سود ایران به همراه داشت ولی کریم‌ انصاری‌فرد آن را به مرکز دروازه زد که گلر ترینیداد با پای خود مانع گل شدن توپ شد.

دقیقه 1+45: چشمی از مهاجم حریف جا ماند و او حمله خطرناکی تدارک دید که سانتر او به مقابل محوطه 6 قدم و برابر دروازه خالی ایران را ناتان لوئیس نتوانست استفاده کند تا شوت بی‌دقت او به بیرون برود.

دقیقه 50: (ایران 1 - ترینیداد و توباگو صفر / کریم انصاری‌فرد): وریا غفوری از جناح راست به انصاری‌فرد پاس داد که او هم با حرکت عرضیو  شوت محکم از پشت محوطه جریمه  گل اول ایران را به ثمر رساند.

دقیقه 58: ضربه خطرناک کاوه رضایی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه ترینیداد و توباگو راهی اوت شد.

دقیقه 63: شوت اشکان دژاگه از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 87: شوت دژاگه از روی ضربه آزاد به دیوار دفاعی بازیکنان ترینیداد و توباگو برخورد کرد و در ریباند هم شوت راه دور ابراهیمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 90: قلیزاده ارسال خوبی از سمت چپ روی دروازه داشت ولی موقعیت خوب تیم ما توسط دژاگه و پس از آن رامین رضاییان از دست رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز