خبرگزاری کار ایران

چهار گزینه جدی هیات مدیره ذوب آهن برای جانشینی نمازی؛ شانس بالای منصوریان

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۱۸

در حالیکه جانشین امید نمازی در ذوب آهن مشخص نیست ولی 4 گزینه نزدیک به نیمکت این تیم هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هیات مدیره ذوب آهن سرانجام در پی نتایج ضعیف این تیم که آخرینِ آن شکست سنگین 4 گله برابر تراکتورسازی بود، تصمیم به قطع همکاری با امید نمازی و تغییر در راس کادرفنی گرفت.

اگرچه هنوز رسماً برکناری نمازی اعلام نشده و قطع همکاری با وی صورت نگرفته است ولی بررسی گزینه‌های مختلف و مذاکرات اولیه با آنها نشان از این دارد که کار نمازی با ذوب آهن تمام شده است.

باشگاه ذوب آهن گزینه‌های خود برای جانشینی نمازی را معرفی نکرده است ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که 4 گزینه جدی برای نیمکت این تیم وجود دارد.

علیرضا منصوریان، دراگان اسکوچیچ، فراز کمالوند و مجتبی حسینی گزینه‌های هیات مدیره برای جانشینی نمازی هستند که میان اعضا در موردشان اختلاف نظر وجود دارد ولی اینطور که پیداست شانس حسینی و منصوریان به مراتب بیشتر از دو گزینه دیگر است و از میان این دو هم باید شانس اصلی را برای علیرضا منصوریان قائل شد.

اگر هیات مدیره به اجماع برسد و توافق نهایی با منصوریان حاصل شود این گزینه به زودی روی نیمکت ذوب آهن خواهد نشست و در غیر این صورت سایر گزینه‌ها به جریان می‌افتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز