خبرگزاری کار ایران

واکنش سرپرست مس رفسنجان به جنجال اخیر:

علیزاده: برای من زشت است بخواهم در مورد 400 هزار تومان پول صحبت کنم

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۴۰۶

سرپرست مس رفسنجان نسبت به ادعای مطرح شده در مورد اجاره زمین تمرین واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خبر عدم پرداخت پولِ اجاره زمین تمرین از سوی علی علیزاده، سرپرست مس رفسنجان که با عناوینی مثل کلاهبرداری در فضای مجازی منتشر شد ظاهراً خیلی پیش پا افتاده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسید.

علی علیزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: من نمی‌دانم این مسائل از کجا سر بیرون آورده است ولی هر خبری که منتشر می‌شود باید در قابل آن تحقیق شود و به همین سادگی با آبروی افراد بازی نشود ولی در فضای مجازی خیلی چیزها بدون سند و مدرک پخش می‌شود و دست ما هم به جایی بند نیست.

وی افزود: اینکه می‌گویند ما از زمین استفاده کردیم و پولش را ندادیم صحت ندارد. آن شخصی که مسئول زمین بود شماره کارت شخصی خودش را به من داد و این کار عرف نیست که مسئول زمین شماره کارت شخصی بدهد و پول باید به حساب هیات فوتبال ریخته شود. من با آقای حیاتی (رئیس هیات فوتبال ماهشهر) صحبت کردم و شماره حساب هیات فوتبال را گرفتم تا مبلغ را واریز کنم.

سرپرست مس رفسنجان در پایان گفت: اصلاً من خودم دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم و برای یکی مثل من زشت است که بخواهم برای یک مبلغ 400 هزار تومانی مصاحبه کنم و کل مبلغ اجاره زمین همین مقدار بود ولی جوری جوسازی کردند که انگار 10-20 میلیون تومان پول بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز