خبرگزاری کار ایران

مدافع تیم ملی ترینیداد و توباگو: بازی با ایران چلنج دشواری برای ما خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۳۵۵

مدافع تیم ملی ترینیداد و توباگو درباره بازی با ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اوبری دیوید مدافع تیم وی پی اس فنلاند و تیم ملی ترینیداد و توباگو بعد از انجام اولین تمرین این تیم در تمرین اظهار داشت: اولین تمرین را در هوایی بارانی انجام دادیم. بازی با ایران یک چلنج دشوار بود چرا که ایران تیم بسیار خوبی است و در دوره اخیر جام جهانی هم حاضر بوده است و می تواند به ما کمک کند.

وی در ادامه افزود:‌امکانات خوبی فراهم شده است. بازی روز پنجشنبه یک آزمون ایده آل برای ما است. کیفیت بالای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران می تواند در ادامه برای ما بسیار مثبت باشد.

مدافع تیم ترینیداد و توباگو بیان داشت: ما میکس خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه را داریم که خیلی خوب باهم کار می کنند. کم کم بهتر و بهتر می شویم و به هماهنگی بالاتر می رسیم تا در مسابقات‌ بین المللی نمایش بهتری داشته باشیم.

دیوید در پایان گفت: همه می دانیم که کار سختی برای رسیدن به سطح اول داریم. باید توانایی های خود را به نمایش بگذاریم. ما ایرادهای فراوانی داریم. از طرفی مشکلات فراوانی هم در خود توباگو داریم که فوتبال می تواند برای مدتی این مشکلات را از بین ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز