خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر/ حضور پررنگ شاگردان قلعه‌نویی و تقوی

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۸۵۷

سپاهان بیشترین سهمیه را در تیم منتخب هفته یازدهم دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با انجام دیدار سپاهان - سایپا به پایان رسید و مطابق رسم هر هفته تیمی منتخب از بهترین بازیکنان تشکیل داده‌ایم:

 

دروازه‌بان: احسان مرادیان (فولاد خوزستان)

گلر فولاد با کلین شیت خود و ایستادگی مقابل حملات مهاجمان صنعت نفت نقش پررنگی در یک امتیاز تیمش از دربی خوزستان دارد.

 

مدافع چپ: احسان حاج‌صفی (تراکتورسازی)

با دو پاس گلی که مقابل پیکان داد نقش اصلی را در پیروزی 2-1 تراکتورسازان در هفته یازدهم داشت و نشان داد خرید خوبی برای تراکتورسازی است.

 

مدافع میانی: موسی کولیبالی (نفت مسجد سلیمان)

در برابر حملات پر تعداد بازیکنان استقلال خوزستان ایستادگی کرد تا با عملکرد خوب خودش در خط دفاع از عوامل پیروزی تیمش باشد.

 

مدافع میانی: حسین کنعانی‌زادگان (ماشین‌سازی)

مقابل تیم سابقش یعنی استقلال انگیزه بالایی داشت و این انگیزه را به کار گرفت و به تیمش برای بسته ماندن دروازه کمک کرد تا یک امتیاز ارزشمند مقابل شاگردان شفر کسب کنند.

 

مدافع راست: حسن جعفری (سپاهان)

در نبود ایرانپوریان حسابی جای خالی او را پر کرده و در سمت راست خط دفاع نمایش خوبی در دیدارهای اخیر داشته است که نقطه اوج آن پاس گلی بود که به کی‌روش استنلی داد.

 

هافبک میانی: مسعود شجاعی(تراکتورسازی)

به خوبی در مرکز میانه میدان تراکتورسازی جای گرفته است و با بازی‌های خوبش هر هفته به قدرت گرفتن این تیم کمک می‌کند. در دیدار بار پیکان هم شجاعی از خوب‌های تیمش بود.

 

هافبک میانی: محمد کریمی (سپاهان)

به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم وارد زمین شد ولی توانست بازهم مثل همیشه اثرگذار باشد و پاس گل سوم سپاهان را هم برای استنلی فرستاد.

 

هافبک میانی: محمد قاسمی‌نژاد (پدیده)

دو پاس گل در دیدار با نساجی دلیلی کافی برای حضور قاسمی نژاد در تیم منتخب هفته است و او مزد بازی خوبش را با رقم زدن برتری تیمش گرفت.

 

مهاجم کناری: محمد غلامی (سپیدرود)

عملکرد خوبی داشت و از تجربه بالای خودش در زمین استفاده کرد و گل کردن پنالتی تیمش در ادامه بازی خوب او در طول این دیدار بود که 3 امتیاز به همراه داشت.

 

مهاجم کناری: امین قاسمی نژاد (پدیده)

یکی از خوب‌های لیگ برتر تا اینجای کار و بدون شک از عوامل اصلی صدرنشینی پدیده بوده است و این بازی خوب را برابر نساجی هم تکرار کرد و یک گل هم به ثمر رساند تا مزد بازی خوبش را بگیرد.

 

مهاجم نوک: کی‌روش استنلی (سپاهان)

این روزها آماده‌ترین مهاجم لیگ برتر است و تیم‌های مختلف با علم به اینکه توپها در سپاهان به او ختم می‌شود بازهم در مهارش عاجزند. دو گل و یک پاس گل حاصل عملکرد درخشان او در هفته یازدهم مقابل سایپا بود که باعث شد به صدر جدول گلزنان صعود کند.

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر/ حضور پررنگ شاگردان قلعه‌نویی و تقوی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز