خبرگزاری کار ایران

یک موقعیت گل هم ایجاد نکردیم

دایی: باید شاگردانم را از خواب بیدار کنم / دروازه‌بان ما خوب ظاهر نشد

کد خبر : ۶۸۹۷۴۶

سرمربی سایپا از عملکرد بازیکنانش مقابل سپاهان گلایه دار و معتقد است آنها یکی از بدترین‌ بازی‌ها را از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایلنا، علی دایی، سرمربی سایپا پس از شکست شاگردانش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

دایی درباره عملکرد بازیکنان سایپا در این مسابقه گفت: در خط حمله حملات گسترده‌ای انجام ندادیم. در هفته گذشته روی نقاط مختلفی کار کرده‌ بودیم و به بچه‌ها گوشزد کرده بودیم اما 90 درصد این پیروزی به کی‌روش استنلی بر می‌گردد. متأسفانه بازیکنان ما در مهار بازیکنان حریف خوب کار نکردند و در خط دفاع اشتباهات زیادی داشتیم.

او ادامه داد: به جز توپ آخر، درواز‌بان ما واکنش خوبی از خود در این مسابقه نشان نداد و تقریباً هر چه توپ روی دروازه ما آمد، گل شد. باید به بازیکنانم گوشزد کنم تا از خواب بلند شوند. بچه‌های ما فکر کردند مانند هفته قبل می‌توان راحت پیروز شد. حق‌ ما در این مسابقه باخت با سه گل نبود. امیدوارم در هفته‌های بعد بهتر شویم.

سرمربی سایپا در واکنش به این پرسش که آیا به نظرش دیدار سنگین هفته گذشته مقابل استقلال باعث افت بازیکنان این تیم شده است، گفت: در هفته خیلی کار کردیم و سعی‌مان روی این بود که آنها را آماده کنیم، اما متأسفانه داخل زمین گوش شنوا نبود. از سپاهان شناخت داشتیم و تمام گل‌های که دریافت کردیم را در تمرینات مرور کرده بودیم. امروز یکی از بدترین بازی‌ها‌ی‌مان را انجام دادیم. شاید درصد مالکیت‌مان از حریف هم بیشتر بود، اما متأسفانه یک موقعیت گل هم ایجاد نکردیم. یا سپاهان روزنه‌های نفوذ ما را بسته بود یا اینکه بازیکنان ما خوب کار نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز