خبرگزاری کار ایران

سرمربی مس رفسنجان: مشکل گلزنی داریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۳۹۱

سرمربی مس رفسنجان اعتقاد دارد تیمش لایق شکست در دربی نبود.

به گزارش ایلنا، میشو کریستوویچ در کنفرانس خبری بعد از شکست مقابل مس کرمان گفت: این باخت اصلا حق ما نبود. بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود و ما تیم برتر بازی بودیم. باید واقع بین باشیم که مس کرمان یک تیم خوب و بالانس است که محکم بازی می‌کند و گل زدن به این تیم سخت است. موقعیت‌هایی داشتیم از جمله پنالتی که تبدیل به گل نشد و دومین پنالتی حساسی بود که بعد از بازی مقابل اکسین نتوانستیم تبدیل به گل کنیم اما این بخشی از فوتبال است و برای ما اتفاق می‌افتد و فوتبال بی رحمی دارد.

سرمربی مس رفسنجان در مورد بازی نکردن اکبر صغیری اظهار داشت: صغیری مصدوم بوده و تمرینات کمی انجام داده بود و ما ریسک نکردیم تا مصدومیتش تشدید نشود وگرنه شاید نیم فصل را از دست می‌داد.

وی در مورد داوری گفت: همیشه می‌گویم که داوری خوب است. بچه‌ها می‌گفتند یک پنالتی برای نگرفته اما من ندیدم. کارش را فوق العاده انجام داد و ایرادی به او نیست. در مورد صحنه آفساید هم نمی‌توانم نظر بدهم چون ندیدم.

میشو در مورد ادامه لیگ و شرایط مس رفسنجان تصریح کرد: فعلا داشته‌هایمان در همین حد است و مجبوریم با تیمی که ابتدای فصل بسته شده کار کنیم. در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشتیم اما مشکل ما گل نزدن است و باید تا نیم فصل برای جذب یک بازیکن گلزن صبر کنیم. البته کم شانس هم هستیم و بالاخره فوتبال یک روز روی خوشش را به ما نشان می‌دهد و اینطور نیست که همیشه دست ما از امتیاز کوتاه بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز