خبرگزاری کار ایران

نخستین تمرین ساحلی بازان در دبی انجام شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۵۹۹

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان ‌جهانی فوتبال ساحلی تمرین غیر رسمی تیم‌های شرکت کننده در جام بین قاره‌ای شب گذشته برگزار شد.

به گزارش ایلنا، با برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی ، تیم های شرکت کننده در جام بین قاره ای در صورت تمایل این امکان را داشتند تا روز گذشته در ورزشگاه اصلی مسابقات به تمرین بپردازند.

بر همین اساس کلیه تیم‌ها به جز تیم‌های ملی تاهیتی و امارات تمرینات خود را براساس برنامه از پیش تعیین شده در ورزشگاه اصلی مسابقات برگزار‌ کردند که در همین راستا تمرین شاگردان اوکتاویو نیز از ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت امارات) پیگیری شد. 

در این تمرین تمام بازیکنان تیم ملی ایران از نشاط و آمادگی بسیار خوبی برخوردار بودند و به مرور چند حرکت تاکتیکی پرداختند. 

از نکات قابل توجه باید به انجام تمرینات با توپ جدید معرفی شده از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اشاره کرد که نسبت به استانداردهای پیشین توپ های مورد استفاده قرار گرفته در ادوار گذشته، بسیار متفاوت و موجب تعجب درواز‌ه‌بانان تیم ملی شده است.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با تیم‌های آمریکا، تاهیتی و روسیه در گروه دوم رقابتها قرار دارد.
ضمن اینکه تیم های برزیل، اسپانیا، امارات و مصر در گروه نخست قرار دارند. 

لازم به ذکر است، نخستین دیدار شاگردان اوکتاویو از ساعت ۱۹:۳۰۰ روز سه‌شنبه (پانزدهم آبان) برابر آمریکا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز