خبرگزاری کار ایران

اسپالتی: شبیه بارسلونا باشیم، 18 بر صفر شکست می‌خوریم!

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۵۰۴

سرمربی اینترمیلان نحوه آماده سازی بازیکنان بارسلونا برای بازی‌های بزرگ را اتفاقی خارق العاده می‌داند.

به گزارش ایلنا، لوچیانو اسپالتی درباره دیدار سه شنبه شب برابر بارسلونا در هفته چهارم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی ورزشگاه سن سیرو گفت: داشتن مالکیت توپ تنها چیزی است که بعید به نظر می‌رسد از ذهن بازیکنان بارسلونا خارج شود. این به دلیل دیدگاه چندین ساله آنها است، بارسلونا بازیکنانی می‌خرد که برای ماندگاری این سبک تاثیرگذار باشند. بازیکن بارسلونا شاید در تیم دیگری مشکلاتی داشته باشد اما آنجا چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: در ورزشگاه نیوکمپ(ماه گذشته پیش از اولین رویارویی دو تیم در بازی گروه B) من بازیکنان حریف را دیدم که 10 دقیقه پیش از شروع مسابقه برای گرم کردن از رختکن خارج شدند. ما حتی خواسته بودیم که در ورزشگاه محلی دارند که در آنجا تمرین کنیم اما نه. نه تنها این، بلکه بازیکنان به من گفتند، بازیکنان بارسلونا بعدازظهر مسابقه با اتومبیل‌شان به مدرسه فرزندشان رفتند و آنها را برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آوردند. اگر ما بخواهیم برای مسابقات اینگونه آماده شویم، 18 بر صفر از حریف شکست می‌خوریم.

اسپالتی همچنین درباره حضور لیونل مسی در لیست بازیکنان بارسلونا برای مسابقه پیش رو گفت: من ترجیح می‌دهم مسی بازی نکند، هنگامی که او در زمین بازی می‌کند، بارسا یک نیروی فوق العاده قوی حمله را به بار می‌آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز