خبرگزاری کار ایران

شجاع خلیل زاده در نقش قیصر پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۷۳

یکی از بهترین بازیکنان بازی دیروز، شجاع خلیل‌زاده بود که اشتباه فردی نداشت و در پوشش‌ها، جلوگیری از حملات حریف و بستن فضاها به‌روی مهاجمان کاشیما عالی عمل کرد.

به گزارش ایلنا، تنها اشتباه را شجاع وقتی انجام داد که اسیر جوسازی روانی حریف شد. خلیل‌زاده از میانه‌های نیمه دوم و در درگیری‌هایی که با سوزوکی داشت، وارد بازی روانی این مهاجم شد و مدام با او به‌صورت کلامی درگیر بود و حتی بعد از اینکه کارت زرد گرفت، به این درگیری‌ها ادامه داد. البته سوزوکی به شکل کاملا موذیانه‌ای مدام دنبال این بود که روی اعصاب شجاع خلیل‌زاده برود و منجر به اخراج این مدافع عصبی و احساسی شود.

حتی یک‌بار با شبیه‌سازی می‌خواست نشان بدهد که شجاع بعد از برخورد با لگد عمدا به او ضربه زده که خوشبختانه داور اسیر این جوسازی نشد. با این حال شجاع دست‌بردار نبود و با خطای خشنی که در لحظات پایانی مرتکب شد و درگیری‌های بعد از آن مقابل نیمکت پرسپولیس به بازی سکته داد که این سکته کاملا به سود میزبان بود.شجاع با اینکه از نظر فنی نمره بالایی گرفت، خوش‌شانس بود که مثل نعمتی اخراج نشد چراکه درست موقعی که باید با خویشتنداری به بازگشت پرسپولیس کمک می‌کرد، با برخوردهای احساسی و عصبی علیه پرسپولیس کار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز