خبرگزاری کار ایران

بیاتلو:

به داور گفتم این توپ خطا بود، من را اخراج کرد!

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۰۲۶

سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: بازیکنان ما 10 هفته است سختی می کشند و هنوز هیچ حقوقی دریافت نکرده اند.

به گزارش ایلنا، وحید بیات لو، پس از تساوی تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: ما در 6 بازی نخست که تیم تازه شکل گرفته بود به دلیل نداشتن سر مربی نتایج خوبی کسب نکردیم اما پس از آن روند خوبی دنبال کردیم و تنها یک باخت داشتیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما باید به خود باوری برسند و از فرصت ها استفاده کنند با این حال روی مساله عدم گلزنی باید بیشتر کار کنیم.

بیات لو ادامه داد: برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز فرصت های ما خطرتاک تر از تیم حریف بود که با واکنش خوب دروازه بان تیم حریف دفع شد و می توانستیم به گل برسیم که اینگونه نشد.

سرمربی تیم 90 ارومیه در مورد اخراجش در این دیدار اظهار داشت: از آنجا که داور این بازی، دیدار تیم های فجر و قشقایی شیراز را قضاوت کرده بود و فجریها ناراضی بودند، در هفته گذشته به داور اعتراض کردند و همین امر سبب شد امروز قربانی بازی این 2 تیم شویم و از از روی نیمکت اخراج شدم.

وی افزود: به داور گفتم این توپ خطا بود و به همین سبب مرا اخراج کرد.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و 90 ارومیه در هفته نهم رقابت های فوتبال دسته یک کشور، عصر شنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز