خبرگزاری کار ایران

منشا: از دست رفتن فرصت‌های طلایی ما را عصبانی کرد / نتیجه را جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۸۴۰

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس درباره بازی مقابل کاشیما آنتلرز صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، گادوین منشا درباره دیدار برابر کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعا بازی سخت و سنگینی را در خانه کاشیما برگزار کردیم. در 30 دقیقه اول خیلی بهتر از کاشیما بودیم و فرصت های خوبی هم برای گلزنی داشتیم که متاسفانه موقعیت‌ها را از دست دادیم. به نظر من وقتی چند فرصت طلایی را از دست دادیم همین فرصت سوزی ها باعث شد که کمی عصبی شویم.

او ادامه داد: در کل نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم اما در نیمه دوم با 2 اشتباه 2 گل خوردیم. گل اول کاشیما روی یک اشتباه به ثمر رسید و گل دومی هم که خوردیم خیلی ساده بود که نباید در فینال لیگ قهرمانان چنین گلی زده شود.

مهاجم پرسپولیس درباره عملکرد داوری گفت: من دوست ندارم اکنون که یک بازی دیگر در آزادی باقی مانده است در مورد داور بازی صحبت کنم. فوتبال همین است و اتفاقات داوری نیز در این وجود دارد. بازی برگشت مانده است و خیلی امیدوارم که در آزادی با حمایت همه جانبه هواداران به بازی برگردیم.

منشا اظهار داشت: من به برگشت امیدوارم چون معتقدم با تلاش مضاعف می توانیم این باخت را جبران کرده و قهرمان شویم. کاشیما امروز با هوادارانش ما را شکست داد اما همه می دانند که آزادی ما می‌توانیم جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز