خبرگزاری کار ایران

گوشه چشم انصاری با پرسپولیس برای بازگشت به تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۵۶۱

شاید این بهترین فرصت برای انصاری باشد تا خود را به ترکیب تیم ملی ایران تحمیل کند.

به گزارش ایلنا، محمد انصاری مدافع مستحکم و بی حاشیه پرسپولیس در کنار سید جلال حسینی در قلب خط دفاعی پرسپولیس به میدان خواهد رفت و باید در مقابل بازیکنان سرعنتی و تکنیکی تیم کاشیماآنتلرز قرار گرفته و با تمرکز و اعتمادبه نفس حرکات هجومی تیم حریف را خنثی کند.

انصاری این دیدار را بهترین فرصت پیس روی خود می‌بیند تا هم پرسپولیس را در کسب نتیجه‌ی خوب یاری کند و هم بتواند نظر کارلوس‌کی‌روش را به خود جلب کند.

از آخرین دعوت مدافع چپ پای سرخپوشان به تیم ملی بیش از یکسال می‌گذرد و انصاری در این یکسال در اردوهای تیم ملی حضور نداشته و این مورد هم یکی از تعجب برانگیزترین نکات لیست کی‌روش بوده است. 

انصاری همواره در موفقیت های پرسپولیس سهم پررنگی داشته و در دو پست مدافع وسط و مدافع چپ توانسته عملکرد خوبی از خود نشان داده و همواره بدون نقص عمل کند اما این نمایش‌های درخشان هم نتوانسته مرد پرتغالی را مجاب به دعوت او  کند. این بهترین فرصت برای انصاری است تا با درخشش در این مسابقه بتواند سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران را مجاب کند تا او را به تیم ملی دعوت کند.

وضعیت مدافعین وسط تیم ملی ایران در آستانه جام‌ملتهای آسیا تعریفی ندارد. پورعلی‌گنجی و منتظری مصدوم هستند، خانزاده در تیم خود در قعر جدول لیگ ستارگان قطر خیمه زده و روزبه چشمی هم تحت شدیدترین انتقادات قرار گرفته است و این شاید یک فرصت ایده‌آل برای انصاری است تا بتواند فرصت را نغتنم شمرده و خود را به کادرفنی تیم ملی و در راس آنها کارلوس کی‌روش تحمیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز