خبرگزاری کار ایران

ترابی: امیدوارم درخششم ادامه دار باشد/ دل پرسپولیسی‌ها را به دست آوردم

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۳۴۸

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت:‌بازی بسیار خوبی بود و خدا را شکر توانستم مثمن‌ثمر باشم.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی در مورد پیروزی سایپا مقابل استقلال گفت:‌ همه تلاشم را کردم تا عملکرد خوبی داشته باشم و تا زمانی که در خدمت سایپا هستم بهترین بازی را انجام دهم. امروز هم مثمن‌ثمر بودم و امیدوارم بتوانم همین‌طور کارم را ادامه دهم.

وی در مورد اینکه آیا علی دایی جام حذفی را نسبت به لیگ اولویت قرار داده است، عنوان کرد: خیر، همه بازی‌ها برای ما مهم است جوری که دایی در رختکن با ما صحبت می‌کند او همه بازی‌ها را مهم می‌داند و الان هم یک بازی حساس مقابل سپاهان در پیش داریم و امیدوارم دست پر از اصفهان برگردیم.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه مقابل استقلال گلزنی کرد و آیا این ربطی به حضور او در پرسپولیس دارد، گفت: خدا را شکر در این بازی گلزنی کردم و این مسئله تأثیری نداشت بازی مقابل پرسپولیس هم بهترین عملکرد را داشتیم اما برخی‌ حاشیه‌سازی کردند و گفتند مهدی خوب بازی نکرد. مقابل پرسپولیس یکی از بهترین‌بازی‌ها را انجام دادم. پرسپولیسی‌ها از من خواستند خوب بازی کنم و خدا را شکر توانستم دل‌شان را به دست بیاورم.

وی افزود: ما در چند موقعیت بی‌دقتی کردم و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که می‌توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز