خبرگزاری کار ایران

بهزادپور: جوانان تیم ملی فوتبال ساحلی سطح بسیار بالایی دارند

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۵۲

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تاکید کرد: هدف اصلی ما در اردوی پرتغال رسیدن به هماهنگی برای مسابقات جام بین قاره‌یی است.

به گزارش ایلنا، حمید بهزادپور در ابتدا گفت: اردوی بسیار خوبی در کشور پرتغال برگزار کردیم که کمک شایانی به بازیکنان جوان تیم کرد تا با شیوه بازی بازیکنان اروپایی آشنا شوند و در شرایطی سخت مانند ماسه متفاوت بتوانند به تجربیات خود اضافه کنند.

او ادامه داد: تفاوت‌های زیادی بین این اردو با اردوهای داخلی که پیش از این برگزار کردیم وجود دارد، به هرحال شرایط اردوها در داخل کشور پس از مدتی از تنوع خارج می‌شود و بازیکن به شرایط عادت می‌کند، اما این‌جا در پرتغال شرایط واقعا متفاوتی وجود داشت، هم از نظر بازی درون اردویی و هم شرایط ماسه و حتی شرایط جوی همه چیز متفاوت است.

بهزادپور افزود: هدف ما بازیکنان در تمامی تمرینات و بازی‌های درون اردویی در کشور پرتغال را مسابقات جام بین قاره‌یی تشکیل داده است. به طوری که تلاش کردیم به حداکثر هماهنگی برسیم. به هرحال تیم دچار تغییراتی شده و نیاز بود برای مسابقات جام‌ بین قاره‌یی به این سطح از آمادگی و هماهنگی برسیم.

وی در ادامه گفت: بازیکنان جوان اضافه شده به تیم از سطح بسیار بالایی برخوردارند. تک تک بازیکنان تیم ملی زیرنظر کادرفنی مشغول انجام تمرینات هستیم و امیدواریم در مسابقات پیش‌رو نتایج خوبی کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز