خبرگزاری کار ایران

یزدی: در ادامه تک رقمی می‌شویم/ به بازیکنانم تبریک می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۲۶۷

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: اگر اتفاقات خاصی رخ ندهد که تا اینجا رخ داده می‌توانیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر رتبه تک‌رقمی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان در خصوص تصاوی تیمش مقابل فولاد گفت: خیلی خوشحالم که تیمم بازی سخت و نفس‌گیری را انجام دهد و یک امتیاز بگیرد حالا شاید به نظر خیلی‌ها این تساوی تبریک نداشته باشد اما این تیم با همه بضاعت کمی که دارد کار خوبی کرد و البته شش بازیکن که در مسابقات گذشته جزو نفرات اصلی بودن را در اختیار نداشتیم و در این شرایط گرفتن یک امتیاز مقابل تیم خوب فولاد خوزستان با آن تشکیلاتی که دارد جای تبریک هم دارد ضمن اینکه ما در دو موقعیتی که آنها داشتند شانس آوردیم. آن توپی که به تیر دروازه ما خورد واقعاً خوش‌شانس بودیم و البته ۳-۴ موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم.

وی افزود: این مسئله نشان می‌دهد که تیم ما با برنامه پا به این مسابقه گذاشته بود. با وجود اینکه بازیکنان زیادی نداشتیم اما نفراتی که امروز استفاده کردیم واقعاً پاسخگوی نیاز ما بودند. ما امروز یک دفاع فشرده را به کار بردیم و توانستیم در همین شرایط تیم فولاد را اذیت کنیم. ما ۳-۴ موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم اما با همه این شرایط به همه بازیکنانم تبریک و خسته‌نباشید می‌گویم. البته برای تیم فولاد هم احترام قائلم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم امتیازات خوبی کسب کنیم تا در جدول وضعیت‌مان را بهتر کنیم.

یزدی افزود:‌از همان روز اولی که کار را آغاز کردیم با پتانسیلی که از تیم می‌شناختم کار را شروع کردم شاید خیلی از این بازیکنان در فوتبال ایران شناخته شده نبودند اما با توجه به تمریناتی که شاید دو هفته داشتیم و اندک بود به پتانسیل بچه‌ها واقف شدم. همان موقع گفتم که تیم ما از هفته پنجم به بعد می‌تواند از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب باشد چرا که بازیکنان با پتانسیل بالا داریم و مطمئن باشید اگر اتفاق خاصی در مسابقات رخ ندهد که تا اینجا رخ داده می‌توانیم کارهای خوبی کنیم بحث ما درباره دو بازی قبلی ما است ما در آن دو بازی متضرر شدیم. اگر همان دو بازی داوران مقتدری داشتیم قطعاً‌ نتایج لازم را می‌گرفتیم. اتفاق خاص یعنی همین، اگر اتفاقات خاص در بازی‌های ما رخ ندهد رتبه ما تک‌رقمی خواهد بود. شک نکنید که می‌توانیم ما امروز ۶-۷ بازیکن نداشتیم و در همین شرایط فوتبال قابل قبول ارائه دادیم که به آنها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های بعدی شرایط بهتری داشته باشیم. اگر اطلاعات داشته باشید به گفته آقای رفعتی هر دو داوری بازی ما توسط دپارتمان داوری محروم شدند و این نشان‌دهنده این است که آنها اشتباهات تأثیرگذار داشتند که به ضرر ما تمام شد همه بازی‌هایی که ما داشتیم اشتباهات داوری به ضرر ما شد و این موضوع نیاز دارد که فدراسیون‌نشینان را متوجه این داستان کند تا نظارت بیشتری بر داوران داشته باشند. مطمئن هستم که داوران زحمتکشی داریم که با شرافت هستند و قطعاً فقط اشتباه در داوری وجود دارد اما اگر نظارت بهتری باشد قطعاً اشتباهات کمتری رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز