خبرگزاری کار ایران

نمازی: نمی‌دانم چرا اینگونه گل می‌خوریم/ توپ گل نمی‌شود من مقصرم!

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۲۰

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در همه بازی‌ها می‌گویم تیم ما چنین و چنان بود ولی به جای سه امتیاز یک امتیاز گرفتیم.

به گزارش  ایلنا، امید نمازی بعد از تساوی یک بر یک مقابل پیکان در نشست خبری گفت: نمی‌دانم واقعا چه باید بگویم حرف‌هایم تکراری شده است در همه بازی‌ها می‌گویم تیم ما چنین و چنان بود ولی به جای سه امتیاز یک امتیاز گرفتیم. امروز ترافیک یک طرفه بود. به تیر دروازه زدیم و موقعیت‌های گلزنی را از دست می‌دهیم. پیکان هم اگر منصف باشد می‌گوید ما بهتر بودیم تقصیر من است که توپ ها گل نمی‌شود.

وی در مورد اینکه موتور تیم ذوب‌آهن دیر روشن شد، گفت: با حرف شما مخالفم، در نیمه اول ۴ موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم، نمی‌توانیم که از دقیقه اول تا دقیقه ۹۰ به حریف فشار بیاوریم، پیکان تیم چهارم جدول است، چنین انتظاری عجیب است. در فوتبال ۲۰ دقیقه اول تیم‌ها همدیگر را می‌سنجند و سپس بازی باز می‌شود، موتورمان از دقیقه اول روشن بود. ادی هرناندز یک توپ را گل نکرد، بازیکن دیگرمان هم توپ را تا سینه دروازه‌بان حریف برد ولی گل نزد، پیکان تیم چهارم جدول است، به آنها به خاطر نتایج گذشته‌شان تبریک می‌گویم اما امروز ما خیلی بهتر از آنها بودیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد استرس بازیکنان تیمش برای نتیجه‌گیری گفت: استرس عدم نتیجه‌گیری، استرس عدم گلزنی هست و من باید این استرس را از بازیکنان بگیرم، همه سعی و تلاشم را می‌کنم تا این اتفاق بیافتد، از شیوه بازی بازیکنانم راضی هستم، تمام هفته در زدن ضربات آخر تمرین می‌کنیم، به بازیکنان می‌گویم برد مال شما، باخت مال ما؛ امروز مسلمان از ۲۵ متری توپ را شوت کرد که به تیر دروازه خورد، بخت ما هم بر می‌گردد، شاید این فصل چنین اتفاقی نیافتد، این یک حقیقت است اما اگر بازیکن استرس داشته باشد چنین فوتبالی نمی‌تواند بازی کند، شما وقتی استرس دارید توپ را هم نمی‌توانید استپ کنید، ما تا ۱۸ قدم حریف به خوبی پیش می‌رویم اما قدر فرصت‌هایمان را نمی‌دانیم، انشاالله یکجا هم توپ‌هایمان شروع به گل شدن می‌کند.

نمازی در مورد اینکه ساختار دفاعی ذوب‌آهن مشکل دارد، اظهارداشت: با نظر شما هم مخالفم، ببخشید اینگونه حرف می‌زنم، من آدم رُکی هستم، فوتبال را اگر فنی بررسی کنید اینگونه نیست، جایگاه پیکان کجاست؟! این تیم چهارم جدول است اما ما مقابلش خیلی خوب بازی کردیم. وقتی می‌خواهیم ریسک کنیم قطعاً تعداد نفرات تیم در حمله بیشتر می‌شود و حریف ضد حمله می‌زند. در بازی با سایپا نفراتمان در حمله کمتر بود اما اکنون ما ۳ امتیاز می‌خواهیم نه یک امتیاز بنابراین باید تعداد نفراتمان در حمله بیشتر شود. وقتی ریسک می‌کنیم حریف هم دست به ضد حمله می‌زند، در یک صحنه آنها یک شوت زدند، باورم نمی‌شود اینگونه گل خورده باشیم.

وی تصریح کرد: اگر وضعیت اکنون را با ابتدای فصل مقایسه کنید خیلی بهتر شده‌ایم، تعویض‌هایی که انجام دادیم تهاجمی بود، مسلمان را جای نیک‌نفس آوردیم، حبیب‌زاده را هم به میدان فرستادیم بازیکنی که بعد از مصدومیتش اکنون در ۷۰ درصد آمادگی قرار دارد، باید ریسک می‌کردیم و باید کار کنیم تا از این شرایط عبور کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد داوری‌ها گفت: در مورد تمامی داوری‌ها زیاد صحبت کرده‌ام اما داوری امروز مشکلی نداشت و داور بد سوت نزد. اشتباه در بازی اتفاق می‌افتد اما امروز اشتباه تأثیرگذاری داور نداشت. در ۵-۶ مسابقه داوران مرتکب اشتباه تأثیرگذار شدند. امروز گل بدی خوردیم با این حال من معتقدم یک تیم چه می‌برد، چه می‌بازد و چه مساوی می‌کند همه در آن نتیجه سهیم هستند. رشید مظاهری هم امروز مشکلی نداشت، او چند روز با تیم ملی تمرین کرده و اکنون با ما بود و قاعدتاً باید روحیه خوبی هم داشته باشند، همه بازیکنان ممکن است اشتباه کنند، البته پست رشید به گونه‌ای است که وقتی اشتباه می‌کند گل می‌خوریم. من بحثم فقط رشید نیست، کل تیم وقتی بازیکنی اشتباه می‌کند باید آن اشتباه را جبران کند.

وی در مورد اینکه از خریدهای تیم‌تان راضی هستید؟ گفت: بله، من از خریدهایمان راضی هستم اما ۴ بازیکنی که برای گلزنی داشتیم از دست دادیم، تبریزی را به استقلال فروختیم، حبیب‌زاده هم مصدوم شد و حسن‌زاده هم مصدوم بود و هیچوقت نتوانست به ما کمک کند، ناچاریم با این شرایط کار کنیم. ارسلان مطهری را هم که مدت‌هاست در تمرینات حضور دارد هنوز نتوانسته‌ایم استفاده کنیم. او باید ابتدا قراردادش فسخ شود و سپس با ما قرارداد ببندد، یک هفته و نیم است که منتظر صدور ITC این بازیکن هستیم. زهیوی هم وقتی از سایپا جدا شد یکی دو ماه از فوتبال دور بود، بدنش افت کرده و کم‌کم به شرایط آرمانی می‌رسد. او در دو بازی که کرده یک گل برای ما زده است. از کارش تقریباً راضی هستم، می‌تواند توپ را آن جلو نگه دارد و گلزنی هم بکند. ما به یک مهاجم شش‌دانگ نیاز داریم تا بتواند ۷-۸ گل برای ما بزند.

نمازی در پایان عنوان کرد: باید بیشتر کار کنیم و تلاش کنیم تا شانس هم به سراغمان بیاید. منکر این نیستم که در فوتبال شانس هم وجود دارد، گاهی اوقات توپ یک وجب پایین‌تر می‌خورد و وارد سه‌کنج دروازه می‌شود اما ما ۲-۳ موقعیت راحت گلزنی را امروز از دست دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز