خبرگزاری کار ایران

مرزبان: باید هدفمند بازی کنیم/ می‌خواهیم به روند مثبت‌مان ادامه دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۶۳

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: از بازی‌های قبلی خود آموختیم که هدفمند بازی کنیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد گفت: بعد از بازی‌هایی که انجام دادیم، نمایش خوبی مقابل ماشین سازی ارائه کردیم. بازیکنانم تعهد خوبی به این تیم و شهر مسجد سلیمان دارند. در دقیقه ۹۰ بازی قبلی، گل خوردیم اما از آن یاد گرفتیم تا در مکان و زمان، هدفمند بازی کنیم چون این‌ها فاکتورهای مهمی هستند.

وی افزود: بازی با پدیده هم بازی سختی خواهد بود چرا که این تیم فوتبال باکیفیتی ارائه می‌دهد و تا اینجای فصل هم امتیازات خوبی گرفته است. آن‌ها صدرنشین جدول هستند اما ما هم نیاز داریم از این بازی امتیاز بگیریم و این برای زندگی فوتبالی ما مهم است.

او اضافه کرد: می‌خواهیم به روند مثبت‌مان ادامه دهیم اما باید بدانیم که پدیده تشکیلات خوبی دارد. به همین دلیل انتظار یک بازی خوب از دو تیم را داریم چرا که هم پدیده و هم نفت مسجد سلیمان فوتبال بازی می‌کنند و نمایش مدرنی ارائه می‌دهند. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم امتیاز بگیریم.

مرزبان درباره محرومان تیمش در بازی فردا نیز توضیح داد: یک بازیکن مصدوم در بازی قبل داشتیم که درحال حاضر مشکلی ندارد. خوشبختانه همه بازیکنان محروم و مصدوم ما به این بازی می‌رسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز