خبرگزاری کار ایران

آقای گل گهری‌ها از موفقیت و آرزوی این فصل خود صحبت می‌کند

رنجبری: موفقیت تیم از آقای گلی برایم مهمتر است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۲۷

آقای گل لیگ یک موفقیت تیمش را مهمتر آقای گلی می داند.

به گزارش ایلنا، پیمان رنجبری در گفتگو با خبرگزاری ایلنا گفت: اصلا به آقای گلی فکر نمی کنم و همه تیم  فقط و فقط به نتیجه گیری تیم فکر میکنیم. اینکه این تیم بازی به بازی بهتر شود و در نهایت به لیگ برتر صعود کند.

مهاجم گل گهر در مورد بازی با قشقایی گفت: بازی با قشقایی بازی سنگینی بود. نقطه قوت قشقایی دوندگی بالا و جوانی قشقایی بود که خوب می دویدند و فشار و پرس زیادی داشتند. بازی پر فشاری بود و تماشاگران و حمایت خوبشان از قشقایی به این تیم کمک کرد. در عین حال حقمان مساوی نبود و اگر قرار بود عدالت رعایت شود باید سه امتیاز را می گرفتیم.

رنجبری در مورد گل اول و توپی که از دروازه بان قشقایی ربود و دروازه را باز کرد ، گفت: روی این گل ما دروازه بان قشقایی را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم زیاد با توپ کار می کند و بر همین اساس پیش زمینه ای داشتم که روی توپ ها بروم که خوشبختانه توپ از دروازه بان جدا شد و گل اول را زدم.

رنجبری در مورد ۲۰ گلی که گل گهر به ثمر رسانده و ۹ گل خودش گفت: این تعداد گل زده حاصل یک کار تیمی است و به شخص مربوط نیست. تیم ما فورواردهای خوبی دارد چه من باشم چه مهرداد اوخ، پورخسروانی، گلزاری، درویشی، رفعتی یا عکاشه فرقی نمی کند. خط هافبک و دفاع مان هم به کار تیمی کمک می کند و حملات ما از انتهایی ترین نقطه زمین شکل می گیرد و این طور نیست که فقط خط جلو به تنهایی گل بزند. من امیدوارم که در مواقعی که نیاز است ما در خط جلو نیز به کمک عقب زمین بیاییم و در کار دفاعی بیشتر کمک کنیم.

آقای گل لیگ یک در مورد مهرداد آوخ که زوج خوبی ساخته اند گفت: مهرداد فوروارد خوبی است و او را ۱۰ سال است که میشناسم. او هر جا بوده بیشترین گل ها را برای تیمش زده است. فورواردی که هر مدافعی را اذیت می کند و با فوروارد کنارش راحت است. با او هماهنگی خوبی داریم و امیدوارم تا پایان فصل این هماهنگی به تیم کمک کند.

وی در مورد انگیزه اش از آقای گلی گفت: اصلا به آقای گلی فکر نمی کنم و به موفقیت تیم فکر میکنم . گل زدن من مهم نیست، چیزی که مهم است تاکتیک و خواسته مربیان است که بتوانیم به نحو احسن انجام بدهیم. نام گلزن مهم نیست امیدواریم بازی به بازی بهتر شویم و در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم. 

مهاجم گل گهر در مورد شرایط باشگاه گل گهر گفت: امکانات و ساختار خوبی در باشگاه حاکم است و جزو بهترین های لیگ است. کادر مدیریتی ما آقای جواهری و بدخشان و حیدر افسری به عنوان سرپرست تیم تمام امکانات را برای نتیجه گیری فراهم کرده اند. بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و من خیلی امیدوارم با حمایت خوب هواداران سیرجانی گل گهر امسال موفق به صعود شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز