خبرگزاری کار ایران

شباهت جالب کاشیما به پرسپولیس/ برانکو و شکستن دو طلسم و یک رکورد!

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۶۳

تیمهای ژاپنی در ورژن جدید همیشه در فینال برنده بوده اند.

به گزارش ایلنا، دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم انجام شد و کاشیما آنتلرز با شکست دادن سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی به فینال رقابت ها راه پیدا کرد. آنها هم مانند حریفشان در فینال یعنی پرسپولیس برای اولین بار طعم حضور در بازی نهایی را می چشند.

در ورژن جدید مسابقات ژاپنی ها پیش از این سه بار به فینال رسیده بودند و حالا این اتفاق برای چهارمین بار رخ می دهد. در سال 2007 تیم اوراوا ردز با شکست 3-1 سپاهان در بازی نهایی قهرمان شد. سال بعد آنها با گامبا اوزاکا در فینال با نتیجه 5-0 در مجموع دو بازی آدلاید یونایتد استرالیا را از پیش رو برداشتند و فاتح مسابقات شدند و بار آخر هم سال پیش بود که بازهم اوراوا ردز با نتیجه 2-1 در مجموع دو بازی الهلال عربستان را شکست داد و به قهرمانی رسید.

باهم ژاپنی ها برای دو بار پیاپی فینال را تجربه می کنند. آنها برعکس دو تیم قبلی ایرانی که در فینال شکست خورده اند در همه فینال های قبلی برنده بوده اند و باید دید پرسپولی سمی توانداین رکورد حریف و طلسم خودی را بشکند یا خیر.

بعد از السد در سال 2011 دیگر هیچ تیمی از غرب آسیا قهرمان مسابقات نشده و پرسپولیس باید طلسم 7 ساله غرب آسیایی را هم بشکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز