خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا

اوج هیجان در تئاتر رویاها / لوپتگی با برد به استقبال الکلاسیکو می‌رود؟

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۶۹

هفته‌ی سوم لیگ قهرمانان اروپا در نقاط مختلف اروپا برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، شب اول از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز خواهد شد و بازی‌های جذابی را در سر تا سر قاره‌ی سبز شاهد خواهیم بود که در مهمترین بازی مورینیو منچستریونایتد میزبان یوونتوس و کریستیانورونالدو خواهند بود و مهاجم پذتغالی بار دیگر در مقابل تیم سابق خود صف آرایی خواهد کرد.

گروه E - بایرن به دنبال بازپس گیری صدر جدول

در این گروه دو تیم آژاکس و بایرن مونیخ با چهار امتیاز به دنبال صدر نشینی هستند و بنفیکا نیز با 3 امتیاز در تعقیب آنهاست. بایرن مونیخ در خانه آاک آتن کار چندان سختی برای برد نخواهد داشت و باید ببینیم می‌تواند در پایان امشب به صدر جدول بازگردد یا خیر. برنامه بازیهای این گروه به شرح ذیل است:

آاک آتن - بایرن‌مونیخ     20:25

آژاکس - بنفیکا     22:30

گروه F - گواردیولا به دنبال دومین پیروزی

در گروه F شاگردان پپ در خانه‌ی شاختاردونتسک کار سختی خواهند داشت. این تیم یکار سال گذشته توانست سیتی را شکست داده و همین پیروزی بار روانی مضاعفی برای گواردیولا و تمیش در راه پس گرفتن صدر جدول از لیون است. در دیگر دیدار این گروه نیز هافنهایم در خانه پذیرای لیون خواهد بود. برنامه بازیهای این گروه به شرح ذیل است:

هافنهایم - لیون      22:30

شاختاردونتسک - منچسترسیتی      22:30

گروه G - لوپتگی اخراج می‌شود؟

وضعیت اسفناک این روزهای رئال باعث شده تا فشار رسانه ها و هواداران این تیم روی لوپتگی به بیشترین حد خود برسد طوری که رسانه‌های اروپا حتی خبر از توافق پرز و کنته نیز می‌دهند و باید ببینیم رئال مادرید در دیدار خانگی آسان خود مقابل ویکتوریاپلژن به چه نتیجه‌ای خواهد رسید. در دیگر دیدار این گروه رم در المپیکو پذیرای زسکامسکو است. بازیهای این گروه به شرح ذیل است:

رئال مادرید - ویکتوریا پلژن     22:30

رم - زسکامسکو     22:30

گروه H - اوج هیجان در تئاتر رویاها

مهمترین وجذابترین بازی این هفته را دو تیم منچستر یونایتد و یوونتوس برگزار خواهند کرد. شاگردان مورینیو که عملکرد پر نوسانی در این فصل داشته اند پذیرای آلگری و یوونتوس خواهند بود و اصلا دوس ندارند در این مسابقه خانگی امتیاز از دست بدهند. یوونتوس هم با حضور رونالدو ، ستاره‌ی فوتبال جهان تقویت شده و در صدد پیروزی در این دیدار است. باید ببینیم تقابل کریستیانو با تیم سابقش چه نتیجه‌ای را در پی خواهد داشت. در دیگر بازی این گروه نیز یانگ بویز بدون امتیاز باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف والنسیا خواهد رفت. بازیهای این گروه به شرح ذیل است:

یانگ بویز - والنسیا     20:25

منچستریونایتد - یوونتوس     22:30

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز