خبرگزاری کار ایران

مدافع گل گهر در گفتگو با ایلنا؛

علیرضا ابراهیمی: شک نکنید مدعی اول صعود گل گهر است

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۹۸۳

علیرضا ابراهیمی مدافع گل گهر معتقد است گل گهر مدعی اول صعود به لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، علیرضا ابراهیمی مدافع میانی گل گهر با بیان اینکه گل گهر مدعی اول صعود به لیگ برتر است گفت: شک نکنید با پتانسیل و شرایطی که در تیم ما وجود دارد امسال میتوانیم به راحتی به لیگ برتر صعود کنیم. درست است که مس فعلا صدرنشین شده است ولی ما در هفته بعد با پیروزی بر اروند خرمشهر صدر جدول را پس میگیریم.

مدافع خوش نام گل گهر در مورد بازی با قشقایی گفت: بازی با قشقایی بازی خوبی بود و از سرعت و دوندگی بالایی برخوردار بود. ما دو سه برابر قشقایی دویدیم و دو گل از سه گل مان روی تاکتیک تیمی بود و قشقایی با استفاده از سه اشتباه فردی به ما سه گل زد. شرایط بد چمن ورزشگاه پارس هم روی کیفیت بازی تیم گل گهر تاثیر گذاشته بود و ما را خیلی اذیت کرد.

ابراهیمی در مورد صحبت های وینگو بگوویچ در مورد خط دفاعی گل گهر که گفته بود خط دفاعی ما مشکل دارد گفت: این صحبت را من از وینگو نشنیده ام اما هر کس گفته حرف حرفه ای نبوده ، گل گهر یک تیم هجومی است که دائم در حال حمله است و مدافعان برای بازی سازی از هم باز می شوند بنابراین طبیعی است که در چنین شرایطی شانس حریفان برای گلزنی بیشتر می شود.

وی اضافه کرد: با این حال از مردم سیرجان عذرخواهی می کنم و مقصر صد در صد همه اشتباهات خط دفاعی من بوده ام و سعی می کنم در ادامه بازی ها جبران کنم.

مدافع گل گهر با تقدیر از جواهری مدیرعامل و بدخشان و عطابخش رییس و عضو هیات مدیره باشگاه گل گهر گفت: تلاش می کنیم حمایت مدیران باشگاه را جبران کنیم و از همه هواداران خونگرم سیرجانی می خواهم که ما را تنها نگذارند. 

ابراهیمی در مورد تغییرات کادر فنی مس رفسنجان نیز گفت: اولا برد مقابل مس رفسنجان را به علی سامره تقدیم می کنم. او دوست نزدیک من است و او را کاملا می شناسم. مشکل مس رفسنجان سامره نبود و مشکل جای دیگری است. همان بهتر که سامره رفت چرا که جایگاه او بالاتر از مس رفسنجان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز