خبرگزاری کار ایران

بیرانوند در چالش تاریخی‌ترین کلین شیت دوران فوتبالی برای پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۹۳۱

با روندی که علیرضا بیرانوند طی ماه‌های اخیر دنبال کرده، اکنون همه به اعتماد بالایی از شماره یک پرسپولیس رسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، بعد از اینکه پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با سه گل برابر السد شکست خورد، هجمه سختی متوجه بیرانوند شد که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کرد. دروازه‌بان پرسپولیس در همان مقطع در اظهارنظری عجیب و جنجالی برای ستاره پرتغال کری خواند تا این هجمه افزایش یابد.

بعد از این اتفاق و هجمه شکل گرفته، روند اوج گیری بیرانوند استارت خورد. او ابتدا با نمایشی درخشان در دروازه تیم ملی و در جام جهانی که تنها با دریافت دو گل مقابل حریفان قدرتمند همراه بود و پنالتی کریس رونالدو را هم مهار کرد تا چهره ویژه ایران لقب گیرد.

دروازه بان شماره یک پرسپولیس در ادامه در لیگ برتر نیز نمایش درخشان و قابل اعتمادی از خود به جا گذاشت تا اکنون امید اول پرسپولیس برای عبور از روز سخت آزادی برابر السد قطر لقب گیرد. بعد از نمایش او در دوحه در مرحله گروهی که با دریافت سه گل همراه بود، او در ادامه دو بار دیگر در تقابل با این تیم قرار گرفت و توانست دروازه خود را مقابل خط حمله خطرناک حریف بسته نگه دارد. اکنون در چهارمین تقابل اما او شاید مهمترین کلین شیت تاریخ فوتبالی خود را در ذهن مرور می‌کند. کلین شیتی که می‌تواند پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان حاضر کند و شانس او نیز برای کسب عنوان برترین بازیکن آسیا افزایش یابد. امروز در آزادی همه چشم به خروج‌های مطمئن او و واکنش‌های فوق العاده‌اش دوخته اند تا با تکرار آن بتواند پرسپولیس را به هدف بزرگی که هوادارانش دارند برساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز