خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

ترکیب احتمالی السد برای تقابل با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۶۱۳

السد در یک بازی سخت در مقابل پرسپولیس خواهد گرفت و امیدوار است بتواند نتیجه‌ی بازی رفت در دوحه را جبران کرده و به فینال صعود کند.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد از دور برگشت مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانا آسیا فردا سه شنبه از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

ژوسفالدو فریرا سرمربی کهنه‌کار پرتغالی تیم السد در این مسابقه در پی این است تا با تکیه بر توانایی بازیکنان کلیدی خود بتواند تیم برانکو را در ورزشگاه آزادی شکست داده و فینال راه پیدا کند.

مشعل برشام دروازه‌بان جوان و پراشتباه السد در این مسابقه در غیاب سعد الشیب  وظیفه‌ی حراست از دروازه‌ی این تیم را بر عهده خواهد داشت. دروازه‌بان اول السد در دیدار رفت با اخطاری که گرفت از حضور در این مسابقه محروم است.

بوعالم خوخی و پدرو میگل دو مدافع میانی السد در این مسابقه خواهند بود. خوخی پست اصلی‌اش هافبک دفاعی است اما با توجه به کمبود بازیکن مانند بازیهای گذشته در این پست به میدان خواهد رفت. پدرو میگل نیز که در تیم ملی قطر در دفاع راست بازی می‌کند در این مسابقه زوج خوخی در مرکز خط میانی این تیم خواهد بود.

حامد اسماعیل مدافع راست السد در این مسابقه خواهد بود و کار سختی در برابر سیامک نعمتی که احتمالا در جناح چپ خط میانی پرسپولیس بازی می‌کند ،خواهد داشت. در جناح چپ نیز عبدالکریم حسن مدافع چپ این تیم در دیدار فردا خواهد بود و باید جلوی بازیسازی بشار رسن را در آن جناح گرفته و با اضافه شدن به خط حمله به اکرم عفیف در جناح چپ کمک کند.

خط میانی السد را در این مسابقه گابی بازیکن سابق اتلتیکو مادرید، حمزه صنحاجی و ژاوی تشکیل خواهند داد و در پی آن خواهند بود تا بونجاح و عفیف را در خط حمله تغذیه کنند. البته احتمال حضور جونگ یونگ وو کره‌ای به جای صنحاجی است و باید ببینیم تنها نقطه ابهام ترکیب السد چه سرنوشتی را خواهد داشت.

در دو طرف خط حمله السد اکرم عفیف و حسن الهیدوس حضور خواهند داشت و مدافعان پرسپولیس باید مراقب حرکات طولی و عرضی آنها باشند و اجازه‌ی خودنمایی به آنها ندهند. بغداد بونجاح مهاجم زهردار و گرلانقیمت الجزایری که در این فصل آقای گل لیگ قهرمانان است در پی جبران بازی ضعیف خود در دور رفت است و باید ببینیم می‌تواند از کمند سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده عبور کرده و دروازه‌ی بیرانوند را باز کند یا خیر.

شماتیک ترکیب احتمالی السد به شرح ذیل است:

ترکیب احتمالی السد برای تقابل با پرسپولیس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز