خبرگزاری کار ایران

تمام مردم ایران مقابل السد از ما حمایت خواهن کرد

بیرانوند: به پرسپولیس مدیونم و از ماندن‌ پشیمان نیستم

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۴۷۵

علیرضا بیرانوند به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته تصمیم داشته در پرسپولیس بماند چرا که خودش را مدیون این باشگاه می‌داند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست دادن مراکش در جام جهانی شادی زیادی ایجاد کرد و تساوی مقابل پرتغال و شکست برابر اسپانیا از مرحله گروهی حذف شد اگرچه آنها نزدیک به صعود به دور بعدی بودند. علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنان عالی ایران در این تورنمنت بود و با توجه به عملکردش با پیشنهادهای زیادی مواجه شد. اما او تصمیم گرفتن در پایتخت ایران بماند، او روز سه شنبه در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قرار می‌گیرد و می‌داند اگر موفق به شکست حریف قدرتمندشان شوند برای اولین بار به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا می‌کنند.

سنگربان 26 ساله پیش از این مسابقه حساس به AFC گفت: پس از جام جهانی، ما چهار یا پنج بازیکن خوب را از دست دادیم و به دلیل محرومیت در نقل و انتقالات نمی‌توانستیم بازیکن جدید بگیریم. در دو سال گذشته قهرمانی در لیگ ایران را به دست آوردیم اما خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم تا در لیگ قهرمانان با آنها باشم و نمی‌خواستم در این شرایط دشوار تیم را ترک کنم. پیشمان نیستم چرا که اکنون در بین چهار تیم برتر قاره آسیا قرار داریم و شانس خوبی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان داریم. 

بیرانوند: به پرسپولیس مدیونم و از ماندن‌ پشیمان نیستم

پرسپولیس سال گذشته برای اولین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت و مهدی طارمی هم در شروع مسابقات فصل 2018 به الغرافه رفت اما آنها کماکان باقدرت ادامه دادند. بیرانوند در مرحله گروهی تنها سه گل دریافت کرد و سپس در مرحله یک هشتم، الجزیره را شکست دادند. وحید امیری و فرشاد احمدزاده دیگر بازیکنانی بودند که پرسپولیس را ترک کردند اما با وجود پیشنهادهای زیاد دروازه بان تیم ملی وفاداری اش به باشگاه را ثابت کرد و در جمع سرخپوشان ماند تا آنها الدحیل را نیز شکست دهند، تیمی که رکورد 9 پیروزی پیاپی داشت. در حالیکه پرسپولیس در 3 بازی از 5 بازی خارج از خانه اش شکست خورده بود، در مرحله نیمه نهایی و در دیدار رفت که در دوحه برگزار می‌شد، آنها شانس بسیار کمتری نسبت به السد داشتند ولی با گل دیرهنگام علی علیپور از نقطه پنالتی، پرسپولیس با پیروزی به خانه بازگشت.

بیرانوند ادامه داد: ما موفق شدیم بازی رفت در قطر را مدیریت کنیم تا برنده شویم چون ما به خوبی سازماندهی شده بودیم اما بدون شک بازی برگشت بازی سختی است. من به هم تیمی هایم گفتم که چون ما اولین بازی را به دست آوردیم، انتظارات حتی بیشتر افزایش یافته است، اما ما نباید فراموش کنیم که ما در این فصل السد را در مرحله گروهی در تهران شکست دادیم، بنابراین این چیزی است که باید دوباره انجام دهیم تا طرفداران ما خوشحال شوند. 

بیرانوند: به پرسپولیس مدیونم و از ماندن‌ پشیمان نیستم

السد آخرین نماینده غرب آسیا بوده که در سال 2011 به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرده است و در عین حال، هیچ یک از نمایندگان از ایران تا به حال به این عنوان دست نزده‌اند(در فرمت جدید مسابقات لیگ قهرمانان)، در حالی که در سپاهان در سال 2007 به فینال رسیده و ذوب آهن هم در سال 2010 به نایب قهرمانی دست پیدا کرده است. ولی با آمار پیروزی 100 درصدی در خانه، پرسپولیس روز سه شنبه، دیدار برگشت را با شانس بیشتری نسبت به السد آغاز خواهد کرد.

بیرانوند در پایان گفت: قهرمانی در لیگ قهرمانان سخت است، اما ما باید هرآنچه داریم را برای به دست آوردن آن بدهیم. "السد مهاجم های بزرگی مانند [اکرم] عفیفو [بغداد] بونجاح دارد، بنابراین ما به طرفدارانمان نیاز داریم تا به ما حمایت کامل بدهند، بنابراین ما انرژی برای مبارزه در زمین خواهیم داشت. من مطمئن هستم که همه ایرانیان در روز سه شنبه از پرسپولیس حمایت خواهند کرد و اگر بتوانیم السد را شکست دهیم ما شروع به برنامه ریزی برای فینال خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز