خبرگزاری کار ایران

سلگی سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۰۶۱

حسن سلگی با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان معرفی شد

به گزارش ایلنا، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون پیش از ظهر امروز با حضور سید محمدشروین اسبقیان (مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه های وزارت ورزش) ، سید مصطفی کریمی (رئیس سابق)، حسن سلگی (سرپرست)، مهران تیشه گران (دبیر) و زهرا داودی (نایب رئیس بانوان فدراسیون) برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها در این مراسم با تقدیر از زحمات رئیس سابق فدراسیون گفت: قانون جدید مصوب مجلس شرایطی ایجاد کرده تا تغییراتی در برخی فدراسیون ها داشته باشیم. خوشبختانه همه فدراسیون ها همکاری لازم را با وزارت داشتند .

وی افزود: مقام عالی وزارت و دکتر داورزنی تاکید داشتند که از روسای بازنشسته در مجموعه فدراسیون خصوصا در هیات رئیسه حتما استفاده شود ، آنها جزو سرمایه های ورزش هستند و بایستی از تجربیاتشان بهره برد.

وی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون اظهار داشت: از سرپرستان فدراسیون ها خواسته شده تا در اسرع وقت شرایط برگزاری انتخابات و ثبت نام را مهیا کنند و طبق قانون نیز این اتفاق باید در ۳ ماه آینده روی دهد تا فدراسیون ها به یک ثباتی دست پیدا کنند و از بلاتکلیفی در بیایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز