خبرگزاری کار ایران

فرشاد فرجی در گفتگو با ایلنا:

اشتباهات داوری علیه ما دیگر از حد خود خارج شده است/ دشمنان نساجی می‌گویند نکونام برکنار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۷۳

مدافع نساجی در مورد شرایط این تیم و بازی با سپاهان صحبت کرد.

فرشاد فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار نساجی مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و از ابتدای بازی خیلی خوب و با برنامه کار کردیم و توانستیم در همان ابتدای بازی به گل برسیم. ما توانایی کسب امتیاز از این بازی را داشتیم ولی بی‌دقتی در استفاده از موقعیت‌ها و عدم تمرکز در خط دفاعی باعث شد هم فرصت‌های را از دست بدهیم و هم گل‌هایی بخوریم که می‌توانست رخ ندهد و در مجموع طوری شد که شکست خوردیم.

وی افزود: روی گل سوم واقعاً نمی‌دانم چه می‌شود گفت. اکثر کارشناسان داوری نظر دادند و گفتند آن صحنه حتی مشکوک به پنالتی هم نبود و داور باید مهاجم سپاهان را به خاطر تمارض جریمه می‌کرد ولی نمی‌دانم چه شد که در آن موقعیت پنالتی اعلام کرد. واقعاً اشتباهات داوری علیه ما دیگر از حد خود گذشته و حتی یک بار هم این اشتباهات به سود ما نبوده. دنبال سود بردن از اشتباهات نیستیم ولی حداقل حق تیم ما نباید پایمال شود.

مدافع نساجی در ادامه گفت: در بازی با پرسپولیس، تراکتورسازی پارس جم و چند دیدار دیگر اشتباهات فاحش و تاثیرگذار علیه تیم ما از سوی داور مسابقه انجام شد و اگر این امتیازات به حساب ما واریز شود فکر می‌کنم باید در جمع 4 تیم بالای جدول قرار بگیریم. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. خوشم نمی‌آید زیاد در مورد داوری نظر بدهم چون می‌گویند بهانه می‌گیرد ولی واقعاً بهانه‌گیری نیست و این اشتباهات به ضرر ما تمام شده است.

فرجی در مورد گلی که به ثمر رساند عنوان کرد: من در طول بازی هر جا ببینم فرصت است نفوذ می‌کنم و در آن موقعیت هم در زمان خوب و در جای خوبی بودم و توانستم از فرصتی که به سمتم آمد استفاده کنم و گلزنی کنم هر چند که آن گل ثمره‌ای‌ نداشت و روی اشتباه داور مسابقه بازی را واگذار کردیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد در صورت باخت مقابل سپاهان نکونام برکنار می‌شود توضیح داد: این صحبت‌هایی است که دشمنان و بدخواهان نساجی انجام می‌دهند. نکونام توانست در نساجی کار بزرگی انجام داده و بعد از 24 سال تیم را لیگ برتری کند و برنامه بلند مدت در تیم دارد و قراردادش 3 ساله است و قول داده در سال سوم سهمیه آسیایی بگیرد و باشگاه هم از او حمایت کامل می‌کند. خیلی از ما بازیکنان به خاطر نکونام به تیم آمدیم و مطمئن باشید ایشان برکنار نمی‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز