خبرگزاری کار ایران

با نیروی جوانی ژاوی و گابی را مهار می‌کنیم

احمد نوراللهی:امیدوارم راه‌مان به فینال ختم شود / هواداران تا پیش از سوت داور خودشان را خسته نکنند

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۷۱

هافبک پرسپولیس درمورد دیدار برگشت با السد قطر و شانس صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

احمد نوراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار برگشت پرسپولیس مقابل السد اظهار داشت: بازی خیلی سختی است هم برای پرسپولیس و هم برای مردم ایران یک بازی تاریخی است. انگیزه زیادی برای این بازی داریم و امیدوارم به فینال راه پیدا کنیم. مشکلات زیادی در این مسیر داشتیم ولی بازیکنان و هواداران و کادرفنی و عوامل باشگاه دست به دست هم دادند، در این بازی باید مزد زحماتمان را بگیریم و امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

وی درمورد شرایط مشابه پرسپولیس در فصل گذشته و صعود به نیمه نهایی که منجر به حذف مقابل الهلال شد عنوان کرد: بازی سال گذشته با الهلال تجربه تلخی بود ولی به هر صورت تجربه‌ای برای ما شد و امیدوارم بتوانیم از این تجربه استفاده کنیم. در موقعیت خوبی قرار داریم و امیدوارم روند خوب 3-2 سال اخیر که منجر به تاریخسازی تیم شده است ادامه داشته باشد و به صعود ما به فینال ختم شود. ما در این فرصت با کمبود بازیکن و مشکلات زیادی مثل مصدومیت و محرومیت دست و پنجه نرم می‌کردیم و رسیدنمان به این مرحله کار دشواری بود ولی خدارا شکر تا اینجا صعود کردیم و بازهم جلو می‌رویم.

وی در مورد اینکه آیا خودش در بازی برگشت برای پرسپولیس گلزنی می‌کند یا نه، گفت: امیدوارم تیم بتواند پیروز شود و صعود کند و اینکه یک نفر گل بزند مهم نیست. اگر دیده باشید هر بازیکنی گل می‌زند نیمکت تیم زودتر و بیشتر از او خوشحالی می‌کند و امیدوارم نتیجه خوبی حاصل شود و اینکه من گل بزنم یا نه مهم نیست.

نوراللهی در مورد تقابل با ژاوی و گابی د خط هافبک السد گفت: آنها دو بازیکن مطرح در سطح اروپا هستند. ژاوی که کاپیتان بارسلونا بوده و اسطوره این تیم بوده است و گابی هم در اتلتیکو از مهره‌های تاثیرگذار بوده و هر دو بازیکنان بزرگی هستند ولی امیدوارم با نیروی جوانی و انگیزه بالای بازیکنانمان بتوانیم آنها را مهار کنیم و از کار بیاندازیم تا در نهایت نتیجه خوبی حاصل شود.

وی در مورد قولش به هواداران در این بازی عنوان کرد: من برای قهرمانی قول خاصی نمی‌توانم بدهم ولی امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد در پایان نتیجه‌ای رقم بخورد که هوادارانمان خوشحال شوند و بتوانیم خواسته و انتظار آنها را برآورده کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه آیا مثل چند بازیکن دیگر مثل شجاع خلیل زاده که قول داد در صورت قهرمانی پرسپولیس کچل کند، آیا او هم حاضر است ریش‌هایش را بزند یا نه، گفت:من خودم کاری انجام نمی‌دهم و فقط خدا را شکر می‌کنم. ریش‌هایم را دوست دارم و نمی‌خواهم آن را بزنم و تنها کاری که می‌کنم این است که به بچه‌ها کمک کنم به قولشان عمل کنند.

نوراللهی در مورد اینکه پیش بینی می‌کند گلزن پرسپولیس در دیدار برگشت چه کسی است، گفت: همانطور که گفتم مهم نیست که چه کسی گل بزند. شاید همه بازیکنان تیم دوست داشته باشند در این بازی گل بزنند ولی قبل از آن تلاششان به خاطر نتیجه‌گیری تیم است و ما یک تیم یکدل هستیم و به موفقیت تیم فکر می‌کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه هواداران گاهی با وجود حضور در ورزشگاه برای دقایقی ساکت می‌شوند و تیم را تشویق نمی‌کنند عنوان کرد: همیشه هواداران پرسپولیس پشت تیم بودند در سرما و گرما حمایت کردند و امیدوارم در این بازی هم بیایند. قبل از شروع بازی خودشان را خسته نکنند و از دقیقه یک بازی شروع به تشویق کنند تا هم به حریف فشار بیاید و هم کار برای ما راحت شود. با تشویق‌هایشان از ما حمایت کنند و ما هم بتوانیم با شاد کردن دلشان از آنها تشکر کنیم.

 

گفتگو از: حمید ابراهیمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز