خبرگزاری کار ایران

سرجیو: هوشمندانه موفق شدیم پیروز شویم/ صنعت نفت پیشرفت بسیاری کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۳۶

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با انجام یک بازی هوشمندانه و منطقی برد بزرگی بدست آوردیم.

به گزارش ایلنا، پائولو سرجیو بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل تراکتورسازی تبریز در نشست خبری حاضر شد که خبرنگاران ابتدا برای کسب اولین برد برای این مربی دست زدند، او سپس گفت: دیروز هم گفتم که بازی بسیار مشکلی پیش رو داریم. برد بزرگی برای تیم ما به دست آمد. باید به بازیکنانم تبریک بگویم. خیلی هوشمندانه و منطقی بازی کردند. تراکتورسازی تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیت دارد. بازیکنان با تجربه ما هم در کنار بازیکنان جوان بازی خوبی انجام دادند.

وی افزود: خوشحالیم از اولین بردی که به دست آوردیم اما زمان آن است که پایمان را زمین بگذاریم زیرا کارهای زیادی است که باید در آینده انجام بدهیم. بازیکنان جوان ما پنج ماه است که کار می کنند و پیشرفت زیادی در این راه داشته اند من فقط به خاطر حضور بازیکنان جوان خوشحال نیستم بلکه خوشحالم که امروز پیروز هم شدیم. بازیکنانی هم که امروز بازی نکردند و روی نیمکت نشسته بودند می توانستند به ما کمک کنند.

سرجیو تأکید کرد: ما اکنون نسبت به پنج ماه گذشته پیشرفت زیادی کرده ایم و بازیکنان ما خیلی بهتر شده اند قطعاً شناخت جامع تر و بهتری نسبت به بازیکنان داریم اما باید پیشرفت کنیم و بهتر از قبل نتیجه بگیریم هنوز مسائل زیادی داریم. 

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: کار سختی پیش رو داریم روز به روز باید کار کنیم تا پیشرفت کنیم. مطمئن هستم این برد به ما خیلی کمک می کند تا پیشرفت بیشتری در آینده داشته باشیم. بعد از برد می توان نقاط ضعف را بهتر برطرف کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز